نمایشگاه انفرادی عکس‌های بابک حقی با نام «آینه‌های زیر پا» از روز جمعه ۲۳ بهمن ماه ۹۴ در گالری آتبین گشایش می‌یابد.

  به گفتهٔ دست اندرکاران در این نمایشگاه ۱۸ اثر در ابعاد ۳۰×۲۰ و ۱۵×۲۰ سانتیمتر به نمایش در می‌آید. این مجموعه در سال ۹۳ عکاسی شده است. در متن بیانیهٔ این نمایشگاه به قلم حمیدرضا کرمی، عکاس و استاد دانشگاه، می‌خوانیم: 

 «عکس‌های بابک حقی، فضیلتِ نگاه به آسمان و زمین را یک جا جمع می‌آوَرَد؛ تصویرِ آسمان در آیینۀ آبگیرهای زمین. و این نگاهی نه از سر عادت‌های هر روزه‌، که تماشایی از سرِ تأمل است. این‌ها اگر حاصل پَرسه‌زنی‌های عکاسانه‌اش باشند، چه خوب ما را در خیال همراه می‌کند تا پا‌به‌پای او نگاه‌مان را به زمین بدوزیم اما آسمان را ببینیم. در کشاکشِ فراز و فرودهای زندگیِ هرروزه‌مان در شهری که آسمان‌اش دیرزمانی‌ست آبیِ گمشده‌اش را از یاد برده، و زمین‌اش در باتلاق آهن و سیمان دیگر با سبزیِ دیرینِ گسترده بر اُخراییِ خاک‌اش بیگانه شده، تماشای تصویر آسمان، با ابر‌ها و درخت‌هایش، در زلالیِ اندک‌ْ‌آبِ گردآمده بر زمین، به جستجوی مروارید در آب‌ْکَندی خُرد می‌مانَد، که هرچند محال و عبث جلوه کند اما در خودْ تلاشی‌ست برای تازگی، برای نفس کشیدن و جلا دادنِ جان» 

   بابک حقی متولد سال ۶۱ در تبریز و فارغ التحصیل مهندسی برق است. وی از سال ۹۲ به عکاسی تیا‌تر روی آورده و در حال حاضر در این شاخه مشغول به فعالیت است. برگزاری نمایشگاه عکس «بخوان بر باغ بی‌برگی من آواز» در تبریز و همکاری با سایت فرهنگی و هنری تیوال در زمینه عکاسی در کارنامهٔ هنری او دیده می‌شود.

گشایش: جمعه ۲۳ بهمن – ساعت ۱۶
این نمایشگاه تا ۴ اسفند ۹۴ ادامه خواهد داشت و علاقمندان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ می‌توانند از آن بازدید کنند.
گالری آتبین: تهران، خیابان ولیعصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد،  پلاک ۴۲