آثار دانشجویان رشته ارتباط تصویری دانشگاه فردوس مشهد در قالب نمایشگاه عکسی با عنوان «فتوکپی خراب است» در نگارخانه فردوسی مشهد به روی دیوار می‌رود. 

  عکس‌های این نمایشگاه حاصل پروژه‌های کلاسی در قالب مستندگرایانه و یا ایده پردازانه است که در ‌‌نهایت به صورت ۷ مجموعه و ۷۸ تک عکس ارائه شده است. 

  مدرس دوره و نمایشگاه گردان این مجموعه «کیارنگ علایی» است، وی در مقدمه این نمایشگاه گفته است: «یک هم دلی عمیق باید اتفاق بیفتد تا ظرفیت‌های یک کلاس، فرا‌تر از وظایف داخلی خود عمل کند و تجربیات و عملکرد خود را به صورت عمومی به نمایش بگذارد. این روز‌ها نمایش و ارائه عکس، نفاست و هیجان سابق را ندارد! دلیل آن خیلی واضح است؛ نمایش عکس در سطوح مختلف از امری تخصصی و محدود به گروهی خاص، تبدیل به امری عمومی و همه جایی شده است. لذا برگزاری یک نمایشگاه با آن همه هزینه، تشریفات، کار اجرایی و زمان زیادی که از ما می‌گیرد، براحتی می‌تواند جای خود را به‌‌ همان شکل ارائه عمومی در قالب‌های مجازی بدهد؛ خیلی بی‌دردسر و آرام. اما به دلایل زیاد از‌‌ همان ابتدای ترم بر ایجاد رفتاری هدفمند و دارای انضباط در برخورد با عکس‌هایی که در کلاس تولید می‌شد، اصرار داشتم.» 

  عکاسان این نمایشگاه عبارتند از: غزاله اصفهانی‌زاده، محمود بازدار، محبوبه باذلی، الناز چرم فروشان، زهره حسین‌زاده، شکوه رضایی، نرجس رضوی، عرفان علایی، الهه علیزاده، الهام غیبی، رویا فیضی، مهسا قریشی، محدثه کامل عباسی، زهرا محسنی، محمدرضا ملکان، لیلا موشانی، مریم می‌رعلایی، مژده یونس مهاجر. 

  این نمایشگاه عصر شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و در افتتاحیه، از کتاب نمایشگاه نیز که توسط انتشارات «آهنگ قلم» منتشر شده، رونمایی می‌شود. گرافیست کتاب و نمایشگاه هم محمود بازدار بوده است. 

نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵ همه روزه در ساعات ۱۷ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان است. 
نگارخانه فردوسی: مشهد، خیابان ابن سینا، سه راه ادبیات، فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد