با به پایان رسیدن مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری عکس «نقره»، نمایشگاه آثار ارسالی به این جشنواره از روز شنبه ۱۳ آذرماه ۹۵ در معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر گشایش می‌یابد.

   
بنابر بیانیه‌ای که توسط هیأت داوران این جشنواره منتشر شده است با توجه به همسطح بودن آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره و در مجموع، عدم احراز وجوه کیفی لازم، نمایشگاهی از آثار منتخب در این دوره برگزار نخواهد شد بلکه همه آثار ارسالی جهت آگاهی عمومی به نمایش در می‌آیند.

   بازدید از این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۹۵ از ساعت ۱۲ تا ۱۷ در معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر تهران به نشانی تهران، خیابان انقلاب، کوچه شهید بالاور ادامه دارد.

   همچنین سلسله نشست‌های هنرمندمحور با رویکرد زیبایی‌شناسی در عکاسی از روز شنبه ۱۳ آذرماه تا روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه سال جاری در دانشکده‌ی هنرهای کاربردی دانشگاه هنر به‌نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان انقلاب اسلامی، روبروی خیابان بزرگمهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاع از زمانبندی برنامه‌ها و نشست‌ها می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. گفتنی است حضور برای تمامی علاقه‌مندان در این نشست‌ها آزاد است.