نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «نهست» از روز پنج‌شنبه ۹ دی‌ماه ۹۵، ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد. 

   در این نمایشگاه ۲۴ عکس از بابک برزویه، بهزاد استادیان، سوسن صمدی، سیاوش محسنی، احمدرضا ناطق الهی و سینا سیاوشان به نمایش در می‌آید. همچنین چند اثر چیدمان محیطی توسط شهرزاد اکبری در فضای گالری به اجرا در خواهد آمد. 

   مجموعه عکس‌های این نمایشگاه اشاره به نبودن‌هایی در محیط پیرامون دارد و مخاطب می‌تواند با تامل در عکس‌ها، مصداق این نیستی را در زندگی و پیرامون خود بیاید و نهست روایت شده در عکس را در ذهن و حتی به مرور در زندگی خود هست کند. 

   در بخشی از بیانه این نمایشگاه آمده است: «مسئله بودن یا نبودن و وجود یا عدم از مفاهیم بنیادی و اساسی است که از دیرباز ذهن انسان آگاه را معطوف به خود داشته و این موضوع دستمایه خلق آثاری ادبی و هنری بزرگی از گذشته تا به امروز بوده است. 

   در هنر عکاسی نیز عکاس به دنبال ثبت واقعیات و در جستجوی حقیقت است و واقعیت جز بودن (و نبودن) و حقیقت جز هستی (و نیستی) نیست. از این رو در نمایشگاه گروهی نهست تلاش شده است تا هنرمند با نگاهی ژرف مفهوم هستی و نیستی که بودن و نبودن در ذات آن تعریف می‌شود را در محیط پیرامون کشف و ثبت کند. نهست، حقیقت واقعیتی است که نیست و عکاس آن را عینیت بخشیده است. 

   عنوان نهست برگرفته از لیست آماری نیروهای مسلح است که اشاره به غیبت سرباز وظیفه یا نیروی کادری دارد.» 

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه ۹۵ از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به گالری تابستان خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.