نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس «خیام» به مدت یک هفته تا ۳۱ شهریورماه به میزبانی گالری گمان اصفهان در حال برگزاری است.



   در چهارمین دوره از این جشنواره ۲۱ هزار و ۳۹۹ عکس از هنرمندان ۵۵ کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد که داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را برعهده داشتند.



   این جشنواره با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران (کلوپ عکس فوکوس) وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» اجرایی شد که مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز این دوره خردادماه امسال با حضور ریکاردو بوسی، رئیس فیاپ از ایتالیا و مسئول جشنواره‌های فیاپ از لوگزامبورگ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.



   گفتنی است آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.



   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲ به گالری گمان به‌نشانی اصفهان، خیابان خاقانی، نبش بن‌بست شماره ۳۰، پلاک ۳۹۴ مراجعه کنند.