نمایشگاه عکس‌های مظفر طاهری با عنوان «من و عاشورای سال‌های دور» از روز یکشنبه ۲۱ آبان‌ماه ۹۶ به مدت یک هفته در موسسه فرهنگی و هنری یادگاران صنعتی کرمان برگزار می‌شود.

   این نمایشگاه از سلسله برنامه‌های زیارت‌واره عاشورای دانشگاه شهید باهنر کرمان است و تعداد ۳۰ عکس از عاشورای سالیان دور کرمان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

   مظفر طاهری سابقه تدریس در دانشکده هنر و معماری صبا، دانشگاه شهید باهنر کرمان را در کارنامه خود دارد.

   بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۶ آبان‌‌ماه ۹۶ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در موسسه فرهنگی و هنری یادگاران صنعتی کرمان به‌نشانی خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طهماسب‌آباد و باغ ملی ادامه دارد.

 

«شب مظفر طاهری در کرمان»

 به همت موسسه فرهنگی و هنری مفرغ وابسته به صنایع مس ایران مراسمی تحت عنوان شب مظفرطاهری در محل آمفی تئاتر صندوق بازنشستگی کارکنان صنایع مس ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از دوستداران هنر عکاسی و مسئولین استان اجرا شد درباره شخصیت مظفر طاهری و زندگی وی صحبت شد و چند تن از دانشجویان و رییس وقت دانشکده هنر و معماری صبا دانشگاه شهید باهنر کرمان هم به بیان خاطرات خود پرداختند.مظفر طاهری که به تدریس در دانشکده هنر و معماری صبا دانشگاه شهید باهنر کرمان مشغول بوده است.

از سال ۱۳۵۸ عکاسی را به صورت حرفه ای و با تخلص عکاسباشی شروع کرده و در جشنوارههای بسیاری شرکت داشته و جوایزی نیز دریافت کرده است.