در مراسم اختتامیۀ نخستین فراخوان عکاسی موقوفات تهران، نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند. پنجشنبه شب و در ابتدای آئین اختتامیه، الهه عزیزی، دبیر این جشنواره آماری از شرکت کنندگان ارائه کرد و گفت: بیش از ۲۰۰۰ عکس از ۲۵ استان کشور دریافت شده است که ۳۵ تصویر برای نمایشگاه انتخاب شده‌اند.

  در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد‌زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، به سخنرانی پرداخت و بر اهمیت برگزاری جشنواره‌های عکاسی برای کمک به ترویج و شناساندن فرهنگ وقف تاکید کرد. وی  افزود: ثبت تصاویر موقوفات در بسیاری از جهات می‌تواند کمک شایانی به شناسایی و معرفی موقوفات ناشناخته داشته باشد و ابزار بسیار خوبی برای لمس تغییرات صورت گرفته و تغییر حالت موقوفه است به طوری که با دیدن و مقایسه تصاویر قدیمی می‌توان تغییرات موقوفات را بهتر مشاهده کرد.

  سپس در پایان این مراسم، مرتضی نیکوبذل به عنوان نمایندۀ هیئت داوران به همراه حجت الاسلام محمد‌زاده و الهه عزیزی، لوح و جوایز نفرات اول تا سوم و همچنین نفرات شایسته تقدیر را اهداء کردند.

  نفرات برتر اول تا سوم:

نفر اول سید محسن سجادی از استان تهران
نفر دوم مرتضی صدیقی فرد از خراسان رضوی
نفر سوم حمید عزیزی از استان کرمانشاه


  نفرات شایستۀ تقدیر:

منتظر بیاتی، مقداد مددی، احسان جزینی، علی مال زیری پاپی، علیرضا رحمانی، محسن سجادی و  ثنا پازوکی.


  اختتامیه این جشنواره، که داوری آن بر عهده مرتضی نیکوبذل، ساتیار امامی و احسان رافتی بود و دبیری آن را الهه عزیزی بر عهده داشت، در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در مجموعه زبان پارسی موقوفه دکتر افشار برگزار گردید.