آژانس فرانسوی توسعه به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس خود اقدام به برگزاری مسابقه‌ی عکس آنلاین نموده و موضوع عکس‌های ارسالی را هم «دنیا در حرکت» تعیین کرده است. هر عکاس می‌تواند حداکثر ۳ تک عکس که با تم مسابقه همخوانی داشته باشد بر روی وب‌سایت مسابقه آپلود کنند. آثاری که در مسابقه شرکت می‌کنند باید حامل مفهوم دنیای در حال تغییر و دگرگونی باشند. عکاسان متقاضی شرکت در این مسابقه می‌توانند آثارشان را تا حداکثر ۲۴ آبان‌ماه سالجاری بر روی وب‌سایت مسابقه آپلود کنند. 

   هیاتی از داوران بین‌المللی سه مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایزی شامل لوازم و تجهیزات عکاسی و بن خرید کتاب‌های عکاسی از وب‌سایت‌های بین‌المللی به آثار برتر اهدا خواهند کرد. علاوه بر این نهایتا سه عکس نیز با رای مردمی از راه اینترنت انتخاب خواهد شد که جوایزی نظیر دوربین و لوازم عکاسی نیز به این آثار تعلق می‌گیرد. فرصت شرکت در رای‌گیری اینترنتی تا ۹ آذرماه تعیین شده است و هر کاربر می‌تواند به تعداد نامحدودی عکس رای دهد ولی امکان رای دادن بیشتر از یک‌بار برای هر کاربر مقدور نیست. تا زمان اتمام مهلت رای‌گیری اینترنتی هم هر هفته یک عکس به انتخاب کاربران سایت بعنوان عکس هفته برگزیده می‌شود و جایزه‌ای دریافت می‌کند.

   تکنیک خاصی برای عکس‌های ارسالی تعیین نشده است ولی آثار باید به روشنی بیانگر موضوع تعیین شده باشند و با قدرت تفکیک ۷۲ dpi برای مسابقه ارائه شوند. همچنین هر عکاس پیش از ارسال عکس‌ها بر روی سایت باید مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و کدپستی و آدرس ایمیل خود را به درستی در فرم فراخوان وارد نماید. برای آگاهی بیشتر و دقیق‌تر از قوانین شرکت در مسابقه و لیست جوایز اهدایی می‌توانید به اینجا مراجعه و برای ارسال عکس و شرکت در مسابقه هم از این لینک استفاده نمایید. عکس‌هایی که تاکنون برای این مسابقه ارسال شده است را نیز می‌توانید اینجا ببینید.