دوشنبه ۱۹ خردادماه ۹۳ نشستی با عنوان «گفتارهایی پیرامون عکاسی معاصر» با حضور کاوه بغدادچی، سردبیر «سایت عکاسی» و یکی از مدرسان آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای، در قزوین برگزار می‌شود. 

     طبق اعلام برگزارکنندگان حضور در این نشست که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برپا می‌شود، برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. کلیه‌ی متقاضیان حضور در این نشست می‌توانند در زمان اعلام شده به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن آمفی‌تئاتر مولانا مراجعه کنند.

     این نشست در قالب مجموعه برنامه‌های «ماه عکاسی قزوین» و توسط انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر قزوین) و گروه فرهنگی هنری واحه برپا می‌شود. بررسی تاثیرات معاصریت در زیبایی‌شناسی عکاسی، مکتب دوسلدورف، عکاسی غیروابسته به زمان و لحظه قطعی، فقدان اکشن در تصویر، ویژگی‌های کلی عکاسی Deadpan و نقش این گرایش در عکاسی هنری روز جهان با تمرکز بر کار عکاسان مطرح بیست سال اخیر از موارد مطرح در این نشست خواهد بود. 

     کاوه بغدادچی متولد ۱۳۶۳ در قزوین و دانش‌آموخته‌ مهندسی مکانیک در طراحی جامدات است. وی عکاسی را با گذراندن دوره‌های عکاسی و فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در سال ۸۳ آغاز کرده و در این مدت آثارش به بیش از نود نمایشگاه‌ و مسابقه عکس داخلی و خارجی راه‌یافته است. وی هم‌اکنون به عنوان مدرس دوره‌های عکاسی مقدماتی و عکاسی حرفه‌ای با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران همکاری دارد. سردبیری «سایت عکاسی» و تالیف و ترجمه مقالات و گزارش‌هایی در زمینه‌ عکاسی از دیگر فعالیت‌های کنونی او به شمار می‌رود.