فصل جدید برنامهٔ تلویزیونی «کرانه» که از فروردین ۹۳ با موضوع موسیقی شروع به کار کرد از مردادماه امسال به هنرهای تجسمی اختصاص یافته است. 

 
    در هر قسمت از این مجموعه برنامه‌های شبکهٔ چهار سیما که ۶۰ دقیقه زمان پخش دارد به یکی از موضوعات مرتبط با هنرهای تجسمی پرداخته می‌شود. در ویژه برنامه‌های تجسمی «کرانه» دکتر مهدی مقیم‌نژاد به عنوان کارشناس حضور دارد. 

 
   ششمین قسمت برنامهٔ «کرانه» با موضوع «هنر و مهاجرت» امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه ۹۳ حدود ساعت ۲۳:۱۵ از شبکهٔ چهار سیما پخش خواهد شد و در آن دکتر ضیایی به عنوان مهمان اصلی و امیر راد به عنوان مهمان تلفنی حضور خواهند داشت. 

 
   در هر قسمت یک مهمان اصلی در استودیو حضور می‌یابد و علاوه بر آن در برخی از برنامه‌ها مهمان‌هایی نیز به شکل تلفنی حضور خواهند داشت و علاوه بر آن با هنرمندان و منتقدین مختلفی هم گفت‌وگو صورت می‌گیرد. تاکنون پنج قسمت از برنامهٔ «کرانه» پخش شده است که موضوعات و مهمانان آن از این قرار بودند: 
 

برنامهٔ نخست با موضوع «آرت رزیدنسی»، مهمان اصلی: تورج خامنه‌زاده و مهمان تلفنی: امیرعلی قاسمی
برنامهٔ دوم با موضوع «نقد در هنرهای تجسمی»، مهمان اصلی: محمد پرویزی
برنامهٔ سوم با موضوع «کیوریتوری»، مهمان اصلی: بهنام کامرانی و مهمان تلفنی: شیرین پرتوی
برنامهٔ چهارم با موضوع «پرفورمنس آرت»، مهمانان اصلی: دکتر محمدباقر ضیایی و علی‌اصغر دشتی
برنامهٔ پنجم با موضوع «نشریات تجسمی»، مهمان اصلی: حسن حامدی و مهمان تلفنی: حسین چنعانی‌زاده. 

 

    «سایت عکاسی» بنا دارد از این پس هر هفته موضوع برنامهٔ «کرانه» را پیش از پخش اطلاع‌رسانی کند. همچنین در صورت فراهم شدن شرایط لینک دانلود فایل تصویری قسمت‌های پیشین این برنامه در اختیار مخاطبان محترم قرار خواهند گرفت.