شرکت Shortcut یک شرکت تحقیقات علوم است که در مدت فعالیتش تجربیات خوبی در زمینه نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی و تصویرسازی دیجیتالی به دست آورده است و آنها را به صورت بسته‌های نرم‌افزاری گرافیکی عرضه کرده است.

این نرم‌افزارها، ابزارهای بسیار مفیدی هستند که امکان بهبود بخشیدن یا بهینه سازی تصاویر عکاسی یا فیلمبرداری را فراهم می‌سازند. از جمله محصولات این شرکت عبارتند:

PhotoZoom: نرم‌افزاری به منظور بزرگ نمایی تصاویر دیجیتالی بدون آسیب دیدن یا مخدوش شدن تصویر اولیه. کار با این نرم‌افزار بسیار ساده است و این امکان را به کاربر می‌دهد که تصاویر را در اندازه‌ها بزرگتر بازسازی کند بدون آن که در کیفیت اولیه تصویر کاهشی رخ بدهد.

image001.jpg Downloads (دریافت)

PhotoClean : نرم‌افزاری به منظور بهبود بخشیدن به کیفیت تصویر اولیه شامل بهبود و تغییر رنگ در مناطق آسیب دیده، بازگرداندن کیفیت اولیه رنگ به تصاویر اسکن شده، ترمیم مشکل Red Eyes ، تغییر پالت رنگ در تصاویر JPG و …

image002.jpg Downloads (دریافت)

PhotoArtist : ابزاری جهت اعمال تغییرات هنری برروی عکس‌های دیجیتالی. با این ابزار کاربران می‌توانند برروی تصویر اصلی تغییراتی جهت مخلوط سازی رنگها، اضافه کردن پس زمینه‌های هنری، تغییر زوایا، چاپ نوشته برروی تصویر و … انجام دهند.

image003.jpg Downloads (دریافت)