d7160.jpg

این چاپگر جدید، بسیار سریع و بی صدا عمل می کند. اما این همه ماجرا نیست.

چاپگر Photosmart 7160، که شرکت HP آن را "تکنولوژی چاپ پیشرفته" می نامد، یک چاپگر ۱۴۹ دلاری جوهر افشان شش رنگ است که تصاویری با کیفیت بالا را چاپ می کند و اینطور که HP می گوید برای چند نسل دوام می آورد.

این چاپگر دارای یک دست جوهر جدید است و توانایی شناختن نوع کاغذ طبق یک برنامه بارکد ساده را دارد و با هد بزرگ، کارت خوان، درگاهPictBridge و اتصال USB، وعده چاپ هایی بسیار سریع و بی سر و صدا را به شما می دهد. هم چنین منوی LCD و چیدمان ساده دکمه ها آنقدر خوب طراحی شده که دیگر نیازی به آموختن طرز استفاده از آن را نخواهید داشت.

بر خلاف چاپگرهای قبلی HP، این نسل از چاپگرهای Photosmart، هر کدام از جوهر ها را در یک کارتریج مجزا و با ظرفیت بالا جای می دهد. این چاپگر قادر است کاغذ ۶×۴ اینچ را به تعداد زیاد _هر کاغذ ۱۴ ثانیه_ چاپ کند.

برخی از ویژگیهای جدید این چاپگر عبارتند از:

_ تکنولوژی HP Real Life، این امکان را به شما می دهد که تصاویر را بر روی چاپگر ویرایش کنید، به عنوان مثال بهبود عکس ها از طریق کاهش قرمزی چشم و نوردهی انطباقی برای چاپ هایی حرفه ای از عکسهای خانگی.

_ سینی تعبیه شده ۶×۴ اینچ برای چاپ عکسهای اختصاصی.

_ چاپ عکسهای پانوراما در هر اندازه، حداکثر تا ۸.۴×۲۴ اینچ، با حاشیه یا بدون آن.

_ مبدل اختیاری بلوتوث، که چاپگر را قادر به چاپ عکس از طریق ارتباط بی سیم با دوربین، رایانه های قابل حمل و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث می کند.

_ چاپ بر روی هر دو سمت کاغذ به شکل اختیاری

این یک چاپگر کوچک نیست. هر چند بیشتر میز کار را اشغال می کند، اما از مدلهای رقیب کمی کوچکتر است. تمامی خصوصیات و کنترل ها از جلوی چاپگر قابل دسترسی هستند. این چاپگر کاغذ را از جلو می کشد و از همین سمت هم چاپ می کند.

برای دیدن بررسی کامل این پرینتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع: http://www.imaging-resource.com