شرکت «رنگ سیستم» نمایندهٔ انحصاری هنسل آلمان در ایران برای خرید فلاش‌های برند هنسل تخفیفی ۲۰ درصدی ویژه دانشجویان درنظر گرفته که دانشجویان محترم با ارائهٔ گواهی اشتغال به تحصیل دانشجوئی می‌توانند از آن برخوردار شوند. بر این اساس کلیهٔ دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰ تماس گرفته و یا به وبسایت شرکت رنگ سیستم مراجعه کنند. 

شرکت هنسل پنجاه سال پیش توسط Wolfgang Hensel جهت تولید لوازم نورپردازی حرفه‌ای استودیویی در آلمان تاسیس شد و هم‌اکنون یکی از پیشتازان این صنعت برای تولید محصولاتی باکیفیت بالا و تکنولوژی منحصر بفرد آلمانی در سراسر دنیا به شمار می‌رود. همکاری و همراهی با عکاسان بزرگ دنیا و توجه دائم به نیازهای مشتریان و وسعت انتخاب برای آنها از ۲۵۰ تا ۶۰۰۰ ژول قدرت نوردهی، راحتی کارکرد و برخورداری از قطعات مختلف قابل تعویضی که بعضی از آنها هنوز پس از ۴۵ سال در حال کار هستند، از مشخصه‌های محصولات این شرکت است. 

قطعات تولیدی هنسل در بالاترین سطح کیفی توسط متخصصین بررسی می‌شوند بطوری‌که در برخی موارد برای لامپ‌های هنسل تا ۳۰ میلیون بار فلاش ثبت شده است. دست یافتن به سرعت سینک استثنائی ۱/۵۶۰۰ ثانیه و ده فلاش در ثانیه با یک فلاش کامپکت حاصل تحقیقات بخش علمی هنسل است که در دنیا بی‌رقیب است. هدهای جدید هنسل مجهز به سیستم داخلی فری‌ماسک هستند بنابراین این سیستم می‌تواند با گرفتن دو عکس پیاپی و ثبت لایه‌های عکس به طور اتوماتیک زمینهٔ پشت سوژه را از عکس جدا کرده و هر پس‌زمینه یا تصویر دیگری در همان زمان جای آن قرار گیرد. این تکنولوژی حاصل همکاری هنسل، نیکون و یک شرکت نرم‌افزاری آلمانی است که با رادیو فلاش مخصوص هنسل انجام شده و با تمام دوربین‌ها هم سازگار است. 

کیت‌های جدید فلاش‌های هنسل دارای دو سافت‌باکس بزرگ شش ضلعی ۹۰ سانتیمتری هستند که این سافت‌باکس‌ها بهترین و نرم‌ترین نور را فراهم آورده و اثر سایهٔ نوری بسیار زیبائی به خصوص در چشم‌ها ایجاد می‌کنند. شرکت رنگ سیستم به عنوان نمایندهٔ انحصاری محصولات هنسل آلمان با کادر متخصص خود همیشه تلاش دارد تا عکاسان حرفه‌ای را با آخرین متدها و تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا کرده و با ارائهٔ حرفه‌ای‌ترین لوازم عکاسی و نورپردازی به پیشرفت کاری و سودآوری آنها در این زمینه کمک کند. به عقیدهٔ کارشناسان این شرکت، نور، کنترل آن و دانش بهره‌گیری از تجهیزات مربوطه یکی از مهمترین مهارت‌های هر عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای است که سبب تمایز کار آنها از دیگران می‌شود.