شرکت JINBEI به تازگی دو محصول جدید خود یعنی فلاش HD600 و فلاش MF200 را معرفی کرده که برای سهولت کار عکاسان طراحی شده‌اند و عملکرهای بهتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند.   

   عکاسانی که خارج از استودیو با فلاش استودیویی  کار می‌کنند همیشه ‌نگران تامین برق مورد نیاز فلاش‌ها هستند ولی طبق اعلام کارشناسان شرکت JINBEI طراحی جدید فلاش‌های این شرکت به گونه‌ای است که این مشکل را برطرف می‌کند.  

921218_03

    در این فلاش باطری در داخل هد جایگذاری شده است و با یک بار شارژ کامل باطری، حدود ۵۰۰ بار فلاش در حد اکثر توان تخلیه می‌شود. همچنین تعبیه‌ی گیرنده‌ی داخلی در بدنه‌ی این فلاش به عکاس این امکان را می‌دهد که با اتصال فرستنده آن بر روی دوربین تا فاصله‌ی ۶۰ متری بتواند فلاش را به صورت رادیویی تخلیه کند. با این فرستنده می‌توان قدرت فلاش و نور مودلینگ لامپ را  نیز تنظیم کرد.

921218_04

    کاهش توان فلاش تا ۱/۱۲۸ توان اصلی و استرابوسکوپی (مولتی فلاش) از دیگر خصوصیات این فلاش است. این فلاش مجهز به مودلینگ LED است و همین امر باعث درخشندگی بالاتر، عدم وجود حرارات و مصرف انرژی کمتر می‌شود.

921218_05

    جهت استفاده از این فلاش بر روی دست یک دسته برای آن تعبیه شده است که می‌توان بدون احتیاج به سه‌پایه از این فلاش استفاده کرد.  

921218_06

   این فلاش همچنین دارای یک کیف محکم و مطمئن جهت حمل آن است. گفتنی‌ست این هد فلاش همراه با باطری داخلی آن حدود ۲.۵ کیلوگرم وزن دارد. 

921218_07

       محصول جدید دیگر کارخانه‌ JINBEI  فلاش MF200  است. از این فلاش می‌توان بر روی دوربین یا بوسیله‌ی پایه‌ای که در زیر آن نصب می‌شود در موقعیت دیگری استفاده کرد که در این حالت برای تخلیه فلاش باید سنسور چشمی آن را روشن کنیم.  

     به علت خروجی پرتوان این فلاش از آن می‌توان به صورت فلاش استودیویی هم استفاده کرد. این عمل با استفاده از یک آداپتور مخصوص که بین فلاش و لوازم جانبی (سافت باکس، کاسه و..) قرار می‌گیرد امکانپذیر است. 

921218_08

    توان خروجی این فلاش ۲۰۰ ژول بوده و منبع تغذیه‌ی آن یک باطری بیرونی (اکسترنال) است که می‌تواند دو هد از این فلاش را به صورت همزمان شارژ کند. در حالت استفاده از یک فلاش در توان حداکثر با باطری بیرونی می‌توانیم حدود ۱۵۰۰ بار فلاش داشته باشیم.  این فلاش مجهز به نمایشگر LCD بوده و کاهش توان فلاش تا ۱/۱۲۸ توان اصلی و استرابوسکوپی (مولتی فلاش) از دیگر خصوصیات این فلاش ذکر شده است.

    گفتنی‌ست MF200  مجهز به سنسورAF ASSIST LAMP  بوده که با روشن کردن آن در مکان‌های کم‌نور به راحتی می‌توان عمل فوکوس دوربین را انجام داد. 

     کلیهٔ عکاسان و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از طریق شماره تلفن‌های ۸۰۰ ۴۷ ۸۸۸ و ۵۱۶ ۴۷ ۸۸۸ با شرکت دیدفراز نماینده شرکت JINBEI در ایران تماس بگیرند.