شرکت «رنگ سیستم» به عنوان یکی از حامیان سومین فستیوال سالانهٔ پرتره‌سازی از علاقه‌مندان دعوت می‌کند ضمن بازدید از نمایشگاه این دوره که از ۶ تا ۱۷ تیر ۹۳ در گالری شیرین برپا شده است، در کارگاه تخصصی این شرکت در حاشیه فستیوال هم شرکت کنند. 

      طبق اعلام مهندس سیدمهدی تقوی، مدیرعامل شرکت، «رنگ سیستم» یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های وارد‌کنندهٔ لوازم عکاسی مفتخر است که کماکان سیاست‌های هنری خود را در جهت حمایت از مراکز آموزش علمی، عکاسان و خلاقان هنری از زمان عکاسی آنالوگ تاکنون ادامه داده است. 

       
    بر این اساس، کارگاه تخصصی این شرکت تحت عنوان «عکاسی پرتره و سیستم‌های ماسک و تکنولوژی حذف پس‌زمینه» توسط مهرداد سجده‌ای، عکاس باسابقهٔ مد و پرتره، که سال‌ها در ایتالیا و آمریکا فعالیت حرفه‌ای داشته است روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری شیرین به نشانی تهران، ولنجک، خیابان ۱۸، پلاک ۹ برگزار می‌شود. 

   
    در این کارگاه روش‌های عکاسی مد، خصوصا جهت چاپ روی جلد مجلات مورد بحث قرار گرفته و در بخش دیگر سیستم حرفه‌ای فیری‌ماسک هنسل برای عکاسان مورد نمایش قرار می‌گیرد. در این سیستم که با فلاش هنسل و توسط رادیو فلاش مخصوص هنسل انجام می‌شود یک شاتر با حالت دو فریم پشت سر هم زده شده و فایل‌های مربوطه به طور نرم‌افزاری توسط رادیو فلاش ایجاد و آماده استفاده در نرم‌افزار فتوشاپ می‌شود. 


         این سیستم بدون انجام هیچ‌گونه کار اضافی توسط کاربر و با دقت تا یک پیکسل انجام می‌شود و به عنوان مثال پشت یک مو و یک پارچه توری را نیز می‌تواند ماسک کرده و تصویر انتخابی را در پشت آن جایگزین آن کرد.

   
    علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این سیستم می‌توانند به این لینک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰ تماس بگیرند.