امشب مصاف با اولین سال فعالیت سایت عکاسی است. بر آن بودیم تا به این مناسبت فعالیت های تازه ای را آغاز کنیم و بخش های جدید سایت را معرفی نماییم که به علت همزمانی با برگزاری نمایشگاه فتو کینا و تراکم برنامه های ویژه این نمایشگاه معرفی و راه اندازی بخش های جدید را به فرصتی دیگر موکول می کنیم ودر این جا از همه عزیزانی که در طول این یک سال ما را یاری و همراهی نمودند . متشکر و سپاسگزاریم .
از دوستان عزیز آقایان محمد رضا شهبازی – نعما محمدیان روشن و رضا مسعودی نژاد که با همت والای خود بخش دوربین دیجیتال سایت عکاسی را به نحو شایسته ای اداره می نمایند صمیمانه متشکرم .
از اساتید بزرگوار آقایان مسعود معصومی –کامران جبرئیلی – اسماعیل عباسی – فرهاد فخریان – شهریار توکلی و حمید سوری ، به خاطر همراهی و حمایت همیشگی سپاسگزارم .
درود ما بر همه دوستانی که حضورشان موجب دوام و بقاء ما بود . خصوصا” تیم حرفه ای ابزارهای فارسی دوستان خوب و همیشه همراه احسان حسین زاده و محمد رضا فرخی که به واقع اگر برنامه نویسی و پشتیبانی شبانه روزی این خوبان نبود سایت عکاسی تا به اینجا نمی رسید .
امید داریم تا با اتکاء به حمایت شما مخاطبان گرامی و تلاش و فعالیت بیشتر، سال دوم را پربارتر و بروزتر با تولید محتوای تخصصی عکاسی به زبان فارسی در خدمتتان باشیم.


با سپاس
علیرضا نیک نژاد – مدیر سایت