داوری آثار نمایشگاه و مسابقه عکس “خرمشهر، حماسه مقاومت” در موسسه فرهنگی‌ هنری صبا انجام شد.
در این جلسه مجتبی آقایی، کوروش ابوطالب امام، سعید صادقی، بهمن جلالی، سیف‌الله صمدیان، جاسم غضبان‌پور و سیدعباس میرهاشمی حضور داشتند.
آثار این نمایشگاه با موضوع و مضامین مرتبط با خرمشهر در سه مقطع زمانی “خرمشهر پیش از جنگ تحمیلی”، “مقاومت در خرمشهر، اشغال و آزادسازی” و “بازسازی و زندگی پس از جنگ در خرمشهر” دسته‌بندی شده‌اند که در خاتمه داوری یک نفر در بخش اول، ۶ نفر در بخش دوم و ۵ نفر در بخش سوم برگزیده و علاوه بر آن ۳ نفر در بخش دوم شایسته تقدیر شناخته شدند.
مراسم اختتامیه و اهداء جوایز ۲۳ خرداد در سینما فلسطین برگزار می شود.
به تمامی شرکت‌کنندگانی که آثارشان برای نمایشگاه انتخاب شده است گواهی شرکت و کتاب نفیس نمایشگاه اهدا می‌شود. همچنین بابت اجازه نمایش و چاپ در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه، به هر یک از آثار انتخاب شده در بخش ۱ و ۲ مبلغ یک میلیون ریال و هر یک از آثار بخش ۳ مبلغ پانصد هزار ‌ریال، پرداخت می شود و به هر یک از عکاسان برگزیده نیز، علاوه بر لوح افتخار و یادمان نمایشگاه، مبلغ پنج میلیون ریال و به عکاسان تقدیرشده علاوه بر لوح تقدیر، مبلغ دومیلیون ریال اهدا می‌ شود.
نمایشگاه عکس “خرمشهر، حماسه مقاومت” در طبقه سوم موسسه فرهنگی‌هنری صبا تا ۲۵ ماه جاری همه‌ روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ و روزهای جمعه و تعطیل از ۱۴ تا ۱۸ادامه دارد.