Taghioff.jpg

پرهام تقی‌اف با مجموعه‌عکس «گذر» از چهارم تا نوزدهم ژانویه ۲۰۰۸ در نمایشگاهی که در موزه‌ هنرهای معاصر کلرادو برپا می‌شود، شرکت می‌کند.
این نمایشگاه شامل مجموعه عکس‌های دوازده عکاس از چهار کشور است که در ایالت کلرادوی آمریکا به نمایش در خواهد آمد. مرکز عکاسی هنری فورت کالینز و مایکل مازو مدیر گالری پیر در نیویورک،‌ این مجموعه‌ها را از میان سیصد و شصت مجموعه ارسال شده برای نمایش در موزه هنرهای معاصر کلرادو انتخاب کرده‌اند.
تقی‌اف درباره مجموعه‌عکس «گذر» توضیح داد: عکس‌های این مجموعه، هم مفهومی هستند و هم به نوعی مستند. از میان ۱۵ عکس این مجموعه، ۸ عدد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند. برای هر چیز پنهانی، یک کپی آشکار وجود دارد. من همیشه تلاش کرده‌ام تا با پیچیدگی‌ها و زوایای پنهان فرهنگ کشورم تعامل داشته باشم. گذشتن از بازار سنتی شهر شیراز تجربه جذابی بود برایم تا پیچیدگی‌های پنهان فرهنگ کشورم را به تصویر بکشم.
پرهام تقی‌اف متولد ۱۳۵۷ و دانشجوی سال آخر عکاسی در موسسه عکاسی نیویورک است. او در طی۱۰ سال سابقه عکاسی حرفه‌ای، ۵ نمایشگاه انفرادی را برگزار کرده و جوایز داخلی و بین‌المللی بسیاری را نیز به دست آورده است.
دیگر شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و نمونه‌ای از عکس‌هایشان را در این آدرس ببینید.