gheshm.jpg

تور پنج روزه عکاسی درجزیره زیبای قشم که بخاطر جاذبه‌های طبیعت بکر و استثنایی‌اش همواره مورد توجه عکاسان بوده و هست از بیست و ششم دی تا اول بهمن توسط نشریه عکاسی خلاق با حضور بیست هشت نفر از علاقمندان برگزار شد.
نشریه عکاسی خلاق با درک این نکته که عکاسی بیش از آموزش‌های تئوریک به کار عملی نیازمند است از یکسال و نیم پیش تورهای آموزشی متعددی را در کویر مرنجاب، قلعه الموت، باغ‌های پرورش گل محلات، دریاچه اوان، دریاچه نئور، جاده اسالم به خلخال، روستاهای ماسوله ، ابیانه و یوش برگزار کرده است. عکاسی خلاق می کوشد که در فضایی سالم و صمیمی جوانان علاقمند و آماتورهای این رشته را با آموزش های عملی آشنا و در یک رقابت سالم انگیزه عکاسی را در آنها تقویت کند.
لازم به ذکر است که در تور عکاسی قشم علاوه بر کار عملی طی دو شب جلسات نقد و بررسی عکس‌های گرفته شده و بحث و گفتگو در مورد آثار عکاسان بزرگ جهان نیز با حضور افشین شاهرودی برگزار شد.
علیرضا عزتی، حامد ایمانی، صفورا عزتی، مرضیه ابراهیمی نژاد، مهیار سیاسی، مونا حاجی آقا بزرگی، شیما تایکندی، حسن ابوالقاسمی، مریم اکبری، امید مهدی‌زاده، علی رجبی، مصطفی آریان، مرجان محبی، شاهرخ حیدری، سیامک جعفری، صدف اسماعیلی، نغمه فرزانه، حمید فرومند، مهناز درگاهی، کاوه کرمی، نازنین عالی پور، مونا محمدیان، مرجان شاکری، ریحانه شریفی، آئین شاهرودی، بهمن شهبازی، حدیث عشقی نژاد، الهه وصالی
تور عکاسی قشم با توجه به داوطلبان زیاد آن قرار است مجددا برگزار شود .علاوه برآن تورهای عکاسی هندوستان و فتوکینا نیز در دست برنامه ریزی ست. علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با دفتر نشریه عکاسی خلاق تلفن های ۸۸۴۵۵۹۹۳ و ۸۸۴۵۶۱۴۵ و ۸۸۴۵۶۲۵۷ تماس بگیرند.