مراسم پایانی سومین جشنواره دوربین دات نت چهارشنبه گذشته با معرفی عکاس برتر سال، تقدیر از عکاسان فعال در بخش اینترنت، عکاسان فعال دوربین دات نت و تجلیل از پیشکسوتان  این رشته برگزار شد.

در مراسم اختتامیه، از سه عکاس فعال و موفق دوربین دات نت، ایمان فرزین برای انتخاب وی به عنوان عکاس دوم مسابقه جام ملت‌های آسیا، مصطفی حقگو برای انتخاب عکاس دوم مسابقه عکس سوره و امید وهاب زاده برای تلاش در یک سال گذشته برای عکاسی و کمک به برگزاری جشنواره سوم تقدیر شد.

در بخش تقدیر از پیشکسوتان ضمن پخش فیلمی از حسین پرتوی عکاس انقلاب و جنگ که اکنون در بستر بیماری‌ است. با اهداء لوح تقدیر و سپاس به محمد صیاد و محسن شاندیز تقدیر شد.

مهدی قاسمی عکاس خبرگزاری ایسنا در سومین جشنواره دوربین دات نت موفق شد با ۳۸ امتیاز عنوان عکاس برتر سال را از آن خود کند جواد مقیمی عکاس خبرگزاری فارس به عنوان نفر دوم و آرش خاموشی عکاس خبرگزاری ایسنا به عنوان نفر سوم حسن سربخشیان از خبرگزاری AP نفر چهارم و جاوید نیک پور از خبرگزاری برنا نفر پنجم معرفی شدند.

بخش بهترین عکاس فعال دوربین دات نت در اینترنت از نگاه مردم، احسان رافتی، در بخش عکاسان خبری فعال در اینترنت، حمید سعیدی از خبرگزاری برنا، در بخش بهترین عکاس فعال در اینترنت از نگاه داوران جشنواره محمد تاجیک به پاس وبلاگ نویسی روزانه در بخش عکاسان خبری، محمدخیرخواه معرفی و تقدیر شدند. که خیرخواه جایزه خود را به اسماعیل عباسی تقدیم کرد.

در بخش بهترین عکس خبری جشنواره سوم از نگاه داوران، جایزه نفر اول به مصطفی حقگو به خاطر عکس اوباشگری تماشاگران فوتبال جایزه نفر دوم به فاخره خطیبی به خاطر عکس تایپوییسم در هند و جایزه نفر سوم به روشن نوروزی به خاطر عکس تماشاگر فوتبال اهدا شد. همچنین از احسان رافتی به خاطر عکس شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان و حمید هراثی به خاطر عکس جشنواره عشایر تقدیر شدند.

تقدیر از مدرسان کارگاه های آموزشی- تخصصی این دوره از جشنواره، وحید سالمی، حسن سربخشیان، نیوشا توکلیان، جواد منتظری، حمید فروتن، مرتضی نیکوبذل، امید صالحی، مهدی قاسمی و حسین فاطمی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

این مراسم با سخنرانی اسماعیل عباسی به کار خود پایان داد.



مشروح گزارش +

گزارش تصویری ۱۲ ۳

پادکست کارگاه‌های آموزشی +