فصلنامه عکاسی خلاق تورهای عکاسی زیر را در پاییز ۸۸ برگزار می کند. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با تلفن ۸۸۴۵۶۲۵۷ دفتر فصلنامه عکاسی خلاق تماس بگیرند.

  • تور سه روزه عکاسی کویر مصر ۲۲ تا ۲۴ مهرماه
شرکت کنندگان در این تورموقعیت مناسبی خواهند داشت تا از بافت اصیل معماری و اجتماعی روستاهای مصر و گرمه و نیز بخش قدیمی شهر جندق واقع در جنوب کویر مرکزی ایران بازدید و عکاسی کرده وطبیعت بکر و تپه های شنی، خانه ها وبناهای خشتی و زندگی بی پیرایه ی مردمان این دیاررا به تصویر بکشند.

  • تور یک روزه عکاسی قلعه رودخان ۷ آبان
شرکت کنندگان در این تور از قلعه ی معروف و تاریخی رودخان که گفته می شود متعلق به دوره ی ساسانی است، بازدید کرده و فرصت خواهند داشت تا از پاییز زیبای مناطق جنگلی ارتفاعات روستای رودخان بر فراز ارتفاعات بین فومن و ماسوله عکاسی کنند.
  • تور سه روزه عکاسی  کویر شهداد، کرمان ۲۰ تا ۲۲ آبان
شرکت کنندگان در این تور موقعیت مغتنمی به دست خواهند آورد تا دو شب فراموش نشدنی را در کویرگذرانده واز جذابیت های منحصربفرد طبیعت در جایی که گفته می شود گرمترین نقطه ی کره زمین است بازدید کرده واز تپه های شنی و کلوت های معروف آن عکاسی کنند.

تورهای عکاسی خلاق که امسال سومین دوره خود را پشت سر می گذارد موقعیت مناسب و سالمی است که در آنها علاقمندان به عکاسی با سطوح مختلف دانش و تجربه، اعم از آماتور و حرفه ای گردهم می آیند و در فضایی صمیمی وسازنده، با حضور معلمین و اساتید این رشته، در کنار هم و همراه با هم اهداف عکاسی مشترکی را دنبال می کنند. شرکت در این تورها، درواقع  گذراندن کلاس های آموزش عملی مفیدی است که اعضاء تور دانسته ها و تجربیات خود را به یکدیگر منتقل کرده و از آگاهی های هم برای پرورش استعدادهای یکدیگر و خلاقیت های عکاسانه بهره می برند.