workshop3.jpg

سومین کارگاه بزرگ سایت عکاسی در روز جمعه بیست و هفتم آذر با حضور جمع زیادی از مشتاقان و علاقه مندان دانش عکاسی در سالن آزادی پردیس سینمایی آزادی تهران برگزار شد.
جمعی از شرکت کنندگان در این کارگاه علی رغم اعلام ساعت ۷.۳۰ برای حضور در محل برگزاری از ساعت ۶ صبح پشت درهای بسته سینما آزادی منتظر بودند. این در حالی بود که از شب قبل تا صبح تهران شاهد آخرین باران پاییزی سال ۸۸ بود.
ساعت هفت صبح، سی دقیقه زودتر از زمان اعلام شده با توجه به کثرت مراجعین، شرکت کنندگان با ورود به طبقه همکف و دریافت کارت ورود و گواهی شرکت در «کارگاه خلاقیت در تاریکخانه دیجیتال» با عبور از شش پله برقی به طبقه هفتم و هشتم مجموعه عظیم و منحصربه فرد پردیس آزادی راهنمایی شدند.
در حالی که راس ساعت هشت صبح با پخش کلام الله مجید و سرود ملی همه چیز آماده شروع مراسم بود به دلیل تاخیر حضور تعدادی از شرکت کنندگان که اکثرا" از شهرهای دور خود را برای شرکت در کارگاه به تهران رسانده بودند، برنامه با دقایقی تاخیر آغاز شد.
سپس مباحث آموزشی به صورت منسجم و پیوسته در سه بخش و هر بخش در حدود یک ساعت و سی دقیقه توسط دکتر نعما م.روشن ارایه شد که مورد توجه و استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
در ابتدای جلسه دکتر روشن با ارایه نکاتی مهم در خصوص مرور و تکرار مطالبی که در این کارگاه ارایه خواهد شد روش یادآوری و به خاطر سپردن مطالب را برای حاضرین تشریح کرد.
در پایان در حالی که رضایت از نحوه برگزاری کارگاه در چهره شرکت‌کنندگان دیده می‌شد، با گرفتن عکس دست جمعی و پایین آمدن از هفت پله برقی محل برگزاری کارگاه در ساعت ۱۳.۳۰ خاتمه یافت.

همزمان با برگزاری این کارگاه بخش آموزش آنلاین سایت عکاسی نیز به صورت آزمایشی راه اندازی و سرفصل مطالب ارایه شده جهت مرور و یادآوری در این بخش به شرکت کنندگان ارایه شد.

workshop3-3.jpg


workshop3-4.jpg

مشاهده عکس بزرگتر

workshop3-13.jpg

مشاهده عکس بزرگتر 

شرکت کنندگان محترم می‌توانند از طریق بخش نظر شما همین خبر دیدگاه خود را درباره کارگاه خلاقیت در تاریکخانه دیجیتال بیان کنند.