تور شش روزه عکاسی خلاق از تاریخ یکم تا هفتم دیماه در جزایر زیبای خلیج فارس برگزار شد. در این تور ۳۱ نفر از علاقمندان به عکاسی با همراهی داود وکیل زاده ، مهرداد عسگری، مجید محرابی و افشین شاهرودی شش روز فراموش نشدنی را به عکاسی در طبیعت بکر و اصیل این جزایر پرداخته و تصاویری خارق العاده از این سه جزیره با خود به سوغات آوردند.
شرکت کنندگان در این تور ضمن کار عملی عکاسی در جلسه نقد و بررسی عکس های مهرداد عسگری که با حضور خود وی برگزار شد شرکت کرده و به پرسش و پاسخ پرداختند.
روابط عمومی منطقه آزاد قشم نیز با تامین امکانات آموزشی جهت جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ و برگزاری جلسه ای بمنظور آشنایی با جزیره در هتل محل اقامت اعضاء تور و همچنین همراهی آنان در تمام مدت اقامت در منطقه، آنان را یاری داد.
شرکت کنندگان در این تور عبارت بودند از: آرش ابراهیم پور، لیلا فقیرصادقی، مهدی رنجبر، زیبا حاج حیدری، سیدحمید طبائی جبلی، بابک فریدی ورزنه، رومینا محمدی، سهراب رضازاده بهادران، پرستو ابن علی، مهسا علیخانی، الهام اکبر زاده قربانی، نیره رجبی، حسین نریمانی، دلارام جمالیان، سارا حسینی پناه، آزاده اولادزاده، مهدی عمرانی، فرهاد سلطانی، سامان دزیانیان، مهدی انوشا، رضا واعظ پور سمنانی، روناک حسینی، کاوه حسینی، محمدعلی مقصودی، سحر ارجمندی، لاله اکبر، ملینا دستگاه، فرزانه شیروانی، پویا وحدتی بلوری، سمیه مشهدی زاده، فرید خادم