به گزارش ایسنا، پیکر محمد رازدشت عکاس، گرافیست و مستندساز امروز ۲۴ آبان ۸۹ با حضور خانواده، دوستان و جمعی از عکاسان و سینماگران از خانه هنرمندان تا قطعه هنرمندان بدرقه شد.
در این مراسم‌ محسن راستانی به نمایندگی از انجمن عکاسان، محمدحسین حیدری مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و کاووس صادق‌لو به نمایندگی از انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران بیانیه‌های این تشکل‌های صنفی را قرائت کردند.
و مجتبی میرتهماسب به نمایندگی از انجمن مستندسازان سینمای ایران در سخنانی گفت: «شنبه که این اتفاق‌افتاد، برای اولین‌بار به منزل محمد رازدشت رفتم و همسر و دختران او را دیدم. واقعا باعث تاسف است که ما در حال فراموش کردن یکدیگر هستیم. همسر محمد رازدشت در آن روز می‌گفت که محمد مدتها چشم به در بود که یکی بیاید و حالش را بپرسد.»
در ادامه مراسم طاهره آصفی ـ همسر محمد رازدشت ـ در سخنانی از همه‌ی افرادی که برای تشییع پیکر این هنرمند حضور پیدا کرده بودند،تشکر کرد و گفت: محمد یک هنرمند و هنردوست بود که تمام زندگیش در هنر خلاصه می‌شد. او واقعا عاشق هنر و دوربین بود و من اکنون نمی‌دانم که با دوربین او چه کنم. واقعا برایم جای سوال است که او دوربینش را اکنون چگونه زمین گذاشته است.
مراسم ختم محمد رازدشت، چهارشنبه ۲۶ آبان از ساعت ۱۴ تا ۱۵.۳۰ در مسجد امیرالمومنین در بلوار مرزداران برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری مراسم، ایسنا، سامان اقوامی +