آثاری از سه هنرمند ایرانی، از جمله یک پروژه‌ی عکاسی، به جمع برگزیدگان نهایی رقابت‌های خلاقه‌ی هنرهای تجسمی لندن ۲۰۱۱ راه یافت.
سونالیکا وکیلی، عکاس ایرانی توانسته است با مجموعه‌ی فتومونتاژی به نام «تعامل با سیندی شرمن» در میان برگزیدگان نهایی رقابت‌های خلاقه‌ی هنرهای تجسمی لندن ۲۰۱۱ قرار گیرد. + وکیلی پیشتر این مجموعه را، که در سال ۲۰۰۸ تهیه کرده است، به عنوان بخشی از پروژه‌ی پایان‌نامه‌ی کارشناسی خود در رشته‌ی عکاسی با عنوان عکس‌های تلفیقی با رویکردی به آثار سیندی شرمن، شیرین نشاط و شادی قدیریان با راهنمایی دکتر مهدی مقیم‌نژاد در دانشگاه هنر تهران ارائه کرده بود.
در بین برگزیدگان رقابت‌های امسال علاوه بر سونالیکا وکیلی دو ایرانی مقیم انگلستان به نام‌های محمدجواد ادیبی‌زاده با ارائه‌ی اثری در رشته‌ی مجسمه‌سازی + و مهرداد بردبار با ارائه‌ی مجموعه‌ای ترکیبی از طراحی و عکاسی + نیز حضور دارند که در این بین مهرداد بردبار، بعنوان تنها هنرمند ایرانی، موفق به راه‌یابی به فهرست ۱۵ هنرمند فینالیست امسال هم شده است. در مراسم پایانی نهایتا از میان این فینالیست‌ها قرار است یک نفر بعنوان هنرمند برتر سال و یک نفر هم بعنوان استعداد برتر سال معرفی شود.
شایان ذکر است این رقابت‌های هنری توسط بنیاد LICC برگزار می‌شود که در سال ۲۰۰۶ با هدف کشف استعدادهای جدید و حمایت از پروژه‌های هنری در دست انجام در رشته‌های چیدمان، تصویرسازی، عکاسی، مجسمه سازی، معماری داخلی و هنرهای دیجیتالی تشکیل شده و نخستین جایزه‌ی سالانه‌ی خود را نیز در سال ۲۰۰۸ اهدا کرده است. این بنیاد در مراسم پایانی رقابت امسال که ۳۰ شهریورماه جاری در تالار ریچمیکس لندن برگزار می‌شود ضمن اهدای جایزه‌ی نقدی ۲ هزار پوندی به هنرمند برتر سال از کتابی که دربرگیرنده‌ی آثار برگزیدگان این دوره ‌می‌باشد نیز رونمایی خواهد کرد.