900627.jpg

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دو کارگاه عکاسی در این شهر برگزار خواهد شد. مدرس این کارگاه‌ها کیارنگ علایی است. وی در کارگاه اول با عنوان «ایده گرافی» به اهمیت ایده قبل از عکاسی و چگونگی بسط و گسترش آن می‌پردازد. هدف از برگزاری این کارگاه توجه به شکل گیری ایده قبل از عکاسی و بررسی آن دسته از آثاری است که با ایده‌پردازی به صورتی خلاقانه، منجر به خلق تک عکس یا مجموعه عکس شده‌اند. در این کارگاه که در ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۹۰ برگزار خواهد شد آثار عکاسان ایرانی و خارجی پس از دهه ۱۹۷۰ به نمایش درخواهد آمد و در باب چگونگی پرورش ایده در آن‌ها صحبت خواهد شد.
کارگاه دوم به مرور عکس‌های عکاسان یزد اختصاص خواهد داشت که در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۹۰ تشکیل خواهد شد. حضور در این دو کارگاه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است، اما آن دسته از عکاسان یزدی که تمایل دارند در کارگاه دوم آثارشان به نمایش درآید لازم است با شماره ۰۹۱۳۱۵۸۵۵۴۰ جهت هماهنگی تماس حاصل فرمایند.
نشانی محل برگزاری این دو کارگاه به این شرح است: یزد، بلوار دانشجو، بعد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، سالن اجتماعات کتابخانه امام علی (ع)