910127_3

شماره فروردین‌ماه این نشریه با ادای احترام به استاد اسماعیل زرافشان آغاز می‌شود و در ادامه عکس‌هایی از استاد منتشر شده است. دیدار و عیادت اعضای دوربین. نت از استاد عکاسی خبری ایران، حسین پرتویی و گزارش ار وضعیت ایشان از صفحات ابتدایی این مجله است.
مجموعه‌ عکس‌هایی از آلفرد یعقوب‌زاده، مجید سعیدی، بهروز مهری، ابراهیم نوروزی، آرش حمیدی، آرمین کرمی و هادی صمدی مجموعه عکس‌های این شماره «کاغذ با تله» را تشکیل می‌دهد.
نگاهی به نمایشگاه بره‌های ایرانی حسن غفاری به همراه عکس‌هایی از نمایشگاه نیز در شماره فروردین ماه منتشر شده است.
پرونده‌ای برای جدید‌ترین افتخار عکاسی ایران، دوم شدن ابراهیم نوروزی در ورلدپرس فوتو در این شماره به چشم می‌خورد و شامل تاریخچه‌ای از این فستیوال بزرگ، یادداشت‌هایی از محمد نوروزی، مهدی قاسمی و علی رفیعی و گفت‌وگویی اختصاصی و خواندنی با ابراهیم نورزی…
پرونده‌ای نیز درباره جشنواره رسانه‌ای دیجیتال در نشریه چاپ شده است. جشنواره‌ای که دوربین. نت هر روز با یک نمایشگاه عکس حضور خوب و درخشانی داشت. گفت‌وگوهایی با رضاموسوی، جاوید نیکپور، مهدی قاسمی، سیاوش حبیب‌الهی، حسن غفاری و حسین کریم‌زاده به همراه مجموعه عکس‌هایی از حضور میهمانان در غرفه به چاپ رسیده است.
گفت‌وگوی روزنامه شرق با صیف‌اله صمدیان درباره تصویرسال بخش دیگری از نشریه است.
بخش پایانی نشریه اختصاص دارد به آخرین فراخوان‌های ارسال عکس که عکاس‌ها می‌توانند با ارسال عکس در آن شرکت کنند.
همراه نشریه یک سی‌دی مالتی‌مدیا نیز ارائه شده که اختصاص دارد به گفت‌وگوهایی تصویری با مهدی منعم، رضا موسوی، جاوید نیکپور، مهدی قاسمی، سیاوش حبیب‌الهی، حسن غفاری و حسین کریم‌زاده، جدید‌ترین نرم‌افزارهای عکاسی شامل جدید‌ترین نسخه لایت‌روم، فوتوشاپ، پیکاسا و… به همراه تیزرهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال، بخشی از اختتامیه ششمین جشنواره عکس خبری دوربین. نت و…
«کاغذ با تله» نشریه داخلی اعضای دوربین. نت است که در هشتاد صفحه به صورت گلاسه و تمام رنگی منتشر می‌شود.
شماره دهم را می‌توانید در حجم خوب و کم از روی سایت نشریه دریافت کنید.