انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با هدف ثبت تصاویر مستند اجتماعی از زندگی مردم در مناطق مختلف کشور، در هشتمین سفر عکاسی خود اقدام به اعزام ۲۱ عکاس به استان مرزی کرمانشاه کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن انقلاب و دفاع مقدس، در این سفر چهار روزه ۲۱ تن از عکاسان پیشکسوت و جوان به صورت یک گروه حرفه‌ای مستند نگار از روز دوشنبه دوازدهم تیر به استان کرمانشاه رهسپار شدند.
براساس این گزارش، عکاسان اعزامی به مناطق پاوه، نوسود، نودشه، پاینگان و جوانرود از زندگی روزمره مردم و توانمندیهای فرهنگی، اقتصادی عکاسی و آثار خود را بصورت نمایشگاه در مجلس، مراکز فرهنگی و سطح استان بمعرض دید عموم خواهند گذاشت.
گفتنی است در این سفر چهار روزه طبق برنامه ریزی هنگام ورود به استان کرمانشاه نخست اهداف و اطلاعات مورد نیاز عکاسان در طول سفر به آن‌ها داده شده و پس از یک نشست عکاسی و گفت گو  پیرامون موضوعات مطرح شده  در ۷ گروه ۳ نفره برای عکاسی به مناطق مذکور اعزام می‌شوند.
شایان ذکر است از جمله اهداف مهم انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در این سفر‌ها ایجاد فرصت برای تبادل اطلاعات ما بین عکاسان پیشکسوت و جوان و انتقال تجربه در فضای صمیمی است. ساسان مویدی، رئوف محسنی، جمال صالحی، اباصلت بیات، محمد بابایی، حسن قائدی، محمد تهرانی، سید مجتبی خاتمی، محمود بازدار، علی اکبر سوداچی، احمد نصیرپور، احمد نشان، ابراهیم صفریان، محمد لطیفیان، بهنام صحوی، حامد ملک‌پور، کامیار حیدر خطیبی، ولی اله صابری، داوود حسینی، محمد حسین حیدری، محمود بدرفر از جمله عکاسانی که در این سفر حضور دارند.
گفتنی است هفت سفر قبلی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به شهرهای خرمشهر، بانه، سردشت، ارومیه، مسجد سلیمان، استان‌های سیستان و بلوچستان و ایلام بوده که برگزاری ده‌ها نمایشگاه عکس برای رفع بسیاری از مشکلات و تقویت پتانسیل‌های منطقه عکاسی شده از جمله دستاوردهای مهم و تاثیر گذار آن در سطح استان مورد نظر و کشور بوده است.