هفتمین دوره انتخابات (دوم) انجمن جهت انتخاب هیات مدیره و بازرسان در راس ساعت ۱۵ پنج شنبه ۲۹ تیر ۹۱  در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، بعد از چهارراه ایرانشهر،خیابان موسوی شمالی (فرصت)، باغ هنر، برگزار خواهد شد.

دستور جلسه مجمع عمومی:
گزارش رئیس هیات مدیره
گزارش خزانه دار
گزارش بازرس
انتخاب هیات مدیره و بازرسان

اعضای اصلی انجمن که مایل به کاندیداتوری در انتخابات فوق هستند می‌توانند تا تاریخ ۲۶ تیر ۹۱ با ارائه درخواست کتبی و کپی و اصل مدارک مندرج در اساسنامه به دبیرخانه انجمن مراجعه نمایند.

شرایط انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان، طبق ماده ۳۷ اساسنامه
۱-۳۷) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲-۳۷) داشتن حداقل ۳۰ سال تمام سن.
۳-۳۷) نداشتن سابقه محکومیت کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد.
۴-۳۷) مشهور به حسن شهرت و امانتداری
۵-۳۷) عضو انجمن صنفی بوده و از مدت عضویت وی حداقل دو سال کامل گذشته باشد.
۶-۳۷) متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۷-۳۷) دارا بودن مدرک کار‌شناسی یا بالا‌تر و حداقل داشتن ۵ سال تجربه مفید کاری یا دارا بودن مدرک کاردانی و حداقل ۷ سال تجربه مفید کاری یا دارا بودن مدرک دیپلم و حداقل ۱۰ سال تجربه مفید کاری و یا داشتن ۱۵ سال تجربه مفید کاری در حرفه عکاسی مطبوعاتی.

تذکر ۱: همراه داشتن کارت معتبر انجمن جهت شرکت در انتخابات الزامی است.
تذکر۲: هر عضو انجمن می‌تواند با در دست داشتن کارت معتبر انجمن و وکالت نامه کتبی (توجه: خواهشمند است از فرم پیوستی که از طرف دبیرخانه انجمن تهیه و تایید شده است استفاده نمایید.) از طرف یکی از اعضای دیگر انجمن که واجد شرایط رای دادن است و صحت مدارک ایشان قبل از انتخابات در دبیرخانه تایید شده باشد به جای ایشان رای دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه (به جز پنج شنبه و جمعه) از ساعت ۱۰ لغایت ۱۷ با شماره ۸۸۳۱۰۴۶۴ و یا ۰۹۳۶۱۸۳۴۵۱۱ دبیرخانه انجمن تماس حاصل نمایید.

دبیرخانه محترم انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران

احتراماً اینجانب ……….. به شماره عضویت……….. برگه رای خود را در مجمع عمومی انجمن مورخ ۲۹ تیر ۹۱ به خانم،آقا ……….. به شماره عضویت……….. وکالت می‌دهم.

امضاء و تاریخ