با اعلام برگزیدگان ششمین دوره‌ی مسابقه‌ی بین‌المللی عکس Px3 در بخش غیرحرفه‌ای حمیده ذوالفقاری از ایران ضمن کسب مدال طلای بخش موضوعی «دیگران» در مجموع نتایج گرایش خبری نیز به مقام سوم دست یافت.
در این رقابت بین‌المللی که هر سال به میزبانی پاریس در دو دسته‌ی حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برگزار می‌شود عکاسان در گرایش‌ها و بخش‌های مختلفی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. امسال و در ششمین دوره‌ی این مسابقه، حمیده ذوالفقاری، عکاس ایرانی، با سه پرتره از کودکان روستایی ایران در بخش غیرحرفه‌ای با گرایش «خبری» و در بخش موضوعی «دیگران» موفق به کسب مدال طلا شد و در مجموع در میان تمام بخش‌های زیرمجموعه‌ی گرایش «خبری» نیز مقام سوم را بدست آورد. عکس‌های برتر این دوره از ۲۰ تا ۲۷ تیرماه سالجاری در گالری DUPON پاریس به نمایش درآمد و قرار است مطابق روال هر دوره در قالب یک کتاب عکس نیز به چاپ برسد.
حمیده ذوالفقاری، عکاس ۵۵ ساله‌ی ایرانی، متولد تهران و دانش‌آموخته‌ی عکاسی در دانشگاه سن‌خوزه‌ی کالیفرنیاست و آثار او تاکنون در نمایشگاه‌های گوناگونی در داخل و خارج کشور به نمایش درآمده و جوایز مختلفی را از آن خود کرده است. این عکاس ایرانی، که تلاش‌های بسیاری در ثبت و ضبط زندگی سنتی و تنوع قومی مردم ایران زمین داشته است، سابقه‌ی همکاری با سازمان یونیسف را هم در پرونده‌ی کاری خود دارد و تاکنون دو کتاب عکس به نام‌های «کتاب تهران» (با همراهی نصرالله کسرائیان) و «زن زندگی اقوام ایرانی» را نیز منتشر کرده است.
این مسابقه به گفته‌ی دست‌اندرکارانش تلاشی است برای ترویج و قدردانی از عکاسی، کشف استعدادهای در حال ظهور  و معرفی عکاسان سراسر جهان به جامعه‌ی هنری پاریس و در هر دو دسته‌ی حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای با گرایش‌های مختلفی چون خبری، طبیعت، فاین آرت، پرتره، تبلیغاتی و کتاب عکس برگزار می‌شود که هر کدام از این گرایش‌ها نیز دارای زیرمجموعه‌های موضوعی مختلفی هستند و نهایتا در هر گرایش سه عکاس برگزیده در زیرمجموعه‌های موضوعی رتبه‌های سه‌گانه را از آن خود می‌کنند و از میان آنها نیز یک نفر به عنوان عکاس برتر سال و یک نفر به عنوان برترین استعداد جوان سال شناخته می‌شود. امسال جاناتان نولس، عکاس باسابقه‌ی مقیم لندن، به عنوان عکاس برتر سال برگزیده شد و میگوئل کاندلا، عکاس ۲۷ ساله‌ی اسپانیایی، هم به عنوان استعداد جوان سال معرفی شد.