910608

در شامگاه دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ در مراسمی که با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مسؤولین، هنرمندان عکاس، خبرنگاران و جمعی از مردم در محل فرمانداری شهرستان مهولات برگزار شد، از «کتاب عکس شهر فیضآباد» رونمایی شد.
 «کتاب عکس شهر فیضآباد» با حمایت شورای شهر و سرمایهگذاری شهرداری فیضآباد منتشر  و ۱۸۹ عکس از ۱۰ عکاس این شهر را در خود جای داده است. از این تعداد عکس، ۴۱ عکس مربوط به گذشته فیضآباد و ۱۴۸ عکس بیانگر وضعیت امروز این شهر است.
این کتاب محصول پروژه دو سالهای است که ۱۰ نفر از عکاسان فیضآباد با مدیریت مهدی اسدی و آموزش، راهنمایی و نظارت سیدمجتبی خاتمی، آن را به سرانجام رساندهاند. طی این مدت، کارگاه‌ها و جلسات آموزشی و توجیهی متعددی برگزار و نیز مراحل نیازسنجی، رفع اشکال و انتخاب آثار، با دقت انجام شده است.
این کتاب در قطع رحلی و ۱۲۴ صفحه، تمام رنگی، بر روی کاغذ گلاسه و در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است. مراحل آمادهسازی و طراحی گرافیک این کتاب توسط محمود بازدار انجام گرفته است.
در مراسم رونمایی از این کتاب، پس از خوشآمدگویی توسط رییس شورای شهر و شهردار فیضآباد، سیدمجتبی خاتمی به تشریح روند شکلگیری و روند اجرایی پروژه پرداخته و انتشار این کتاب را افتخاری برای مردم و خصوصاً عکاسان این شهر دانست.
در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سیدمجتبی خاتمی و نیز عکاسانی که آثارشان زینتبخش کتاب است قدردانی شد. عکاسان یادشده عبارتند از: مهدی اسدی، حسن اکبرزاده، حسین پاسداری، ابوالفضل پوریوسف، حسین پوریوسف، غلامحسین علیپور، محمد محولاتی، رضا مرادپور، مهدیه همتی و ناصر همتی.