از یکشنبه ۱۰ دی کلاس «عکاسی دیجیتال برای همه» توسط محمدرضا شهبازی برگزار می‌شود.

در معرفی این کلاس آمده است:
«امروزه عکاسی دیجیتال به نیازی روزمره برای تمام مردم تبدیل شده است. هر کسی یا هر خانواده‌ای حداقل چند وسیلهٔ ثبت تصویر دیجیتال شامل موبایل، دوربین عکاسی، دوربین فیلمبرداری و حتی وسایل دیگری مانند تبلت یا کنسول‌های بازی و تلویزیون در اختیار دارد. اما دانش استفاده‌ی مناسب و بهینه از دوربین‌های عکاسی دیجیتال به اندازهٔ گسترش و در دسترس بودن آن‌ها رشد نکرده است. بسیاری از افراد و خانواده‌ها با ساده‌ترین تنظیمات دوربین خود آشنا نیستند و اصول اولیهٔ عکاسی برای گرفتن عکس‌هایی رضایت‌بخش را نمی‌دانند. بنابر این اغلب از دوربین و عکس‌هایی که می‌گیرند راضی نیستند. البته کلاس‌ها و منابع آموزشی زیادی امروزه در دسترس است، اما بیشتر این آموزش‌ها مخصوص افرادی است که می‌خواهند عکاسی را در سطح حرفه‌ای و با جزئیات زیادی یاد بگیرند. شرکت در چنین کلاس‌هایی علاوه بر هزینهٔ بالا، بخاطر انبوه مطالب و زمان زیادی که نیاز دارد برای بسیاری از افراد ممکن یا لازم نیست.

دورهٔ «عکاسی دیجیتال برای همه» دقیقا برای چنین افرادی طراحی شده است. دوره‌ای که در سه جلسه‌ به صورت فشرده تمام آنچه را که یک استفاده کنندهٔ معمولی دوربین دیجیتال باید بداند، آموزش می‌دهد. شرکت کنندهٔ این دوره، با تنظیمات ضروری دوربین آشنا می‌شود، اصول اولیهٔ گرفتن عکس‌هایی خوب در شرایط مختلف را یاد می‌گیرد، روش انتقال، مدیریت، نگهداری و استفاده از تصاویر دیجیتال را فرا گرفته و با ابزارهای ضروری مورد استفاده در عکاسی دیجیتال آشنا می‌شود. ضمنا هنرجو با آشنایی با اصطلاحات و اصول اولیهٔ عکاسی، امکان مطالعهٔ شخصی بهتری برای افزایش اطلاعات در مورد عکاسی را پیدا می‌کند. حتی این دوره شروع خوبی برای شرکت در کلاس‌های سطح بالا‌تر عکاسی است، چون با آشنایی اولیه با دوربین و عکاسی دیجیتال، آمادگی لازم برای استفادهٔ بهینه از کلاس‌های سطح بالا‌تر فراهم می‌شود. مخاطبین اصلی این دوره، کاربران خانگی و عمومی عکاسی و دوربین دیجیتال هستند، و هر کسی که یک دوربین دیجیتال در هر سطحی داشته باشد می‌تواند در این کلاس شرکت کند.»

کلاس «عکاسی دیجیتال برای همه» در ۳ جلسه برگزار می‌شود و شهریه آن ۴۹ هزار تومان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به اینجا مراجعه و یا با شماره ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرند.

سایت عکاسی علاوه بر کلاس «عکاسی دیجیتال برای همه»، کلاس‌های عکاسی مقدماتی، شناخت نور در عکاسی، مبانی هنرهای تجسمی در عکاسی، عکاسی تبلیغاتی، فتوشاپ برای عکاسان، عکاسی پرتره، عکاسی از مواد غذایی، داستان مصور، عکاسی فاین آرت و ایده، اجرا، ارائه را ترم زمستان ۹۱ برگزار می کند. برای اطلاع از برنامه کلاس‌های حضوری به اینجا مراجعه کنید.