آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ترم پاییز ۹۲ دوره حضوری «عکاسی مستند» را از چهارشنبه سوم مهرماه سالجاری توسط بهروز مهری برگزار می‌کند. 
 عکاسی مستند اجتماعی، عکاسی خیابانی، پرتره‌نگاری مستند، انجام گزارش‌های عکاسی کوتاه‌مدت و بحث در مورد آن، اخلاق و حریم شخصی در عکاسی مستند، متن و زیرنویس از مباحث مطرح در این دوره‌ی آموزشی خواهد بود. همچنین در طول کلاس گزارش‌های شاخص عکاسی مستند از عکاسان خارجی و ایرانی مرور خواهند شد. 

مدرس این دوره بهروز مهری متولد ۱۳۴۹ در تهران و دانش‌آموخته‌ دوره‌ عکاسی دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که از سال ۱۳۷۵ همکاری خود را به عنوان عکاس خبری با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های ایرانی آغاز کرده است. وی از سال ۱۳۷۷ به خبرگزاری فرانسه پیوسته و عکس‌های او در بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات معتبر دنیا چاپ شده و در نمایشگاه‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده و همچنین جوایزی از جمله مدال طلای هفتمین مسابقه‌ عکس خبری چین و عنوان شایسته‌ تقدیر مسابقه‌ POYI را دریافت کرده است. 

کلاس «عکاسی مستند» یک روز در هفته (روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۱۹: ۳۰) در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و شهریه‌ی آن ۲۵۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه و یا با شماره ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرند. 

شایان ذکر است آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ترم پاییز ۹۲ به غیر از دوره آموزشی «عکاسی مستند» کلاس‌های دیگری را نیز برگزار می‌کند. هنرجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از فهرست و اطلاعات برگزاری کلاس‌ها یا ثبت‌نام در آنها به اینجا مراجعه کنند.