نمایشگاهی مشترک از عکس‌های آرش عاشوری‌نیا و روزبه روزبهانی از ۹ مهرماه سالجاری در محل انجمن فیلارمونیک کلن واقع در غرب آلمان برگزار شده است. 

عکس‌های این نمایشگاه به موضوع موسیقی زیرزمینی ایران و به ویژه گروه‌های آلترناتیو و تلفیقی می‌پردازند. این نمایشگاه بخشی از برنامه‌های جانبی جشنوارهٔ «ایران، آوای امروز» است که به ابتکار انجمن دیوان و همکاری فیلارمونی شهر‌های کلن و هامبورگ و همچنین پشتیبانی آکادمی هنرهای جهان در شهر کلن برپا شده است. علاوه بر اجراهای زنده موسیقی، برپایی نمایشگاه عکس، نمایش فیلم و برگزاری کارگاه‌ رقص نیز بخشی از این فستیوال بود. 

در متن معرفی این نمایشگاه عکس، که تا ۲۸ مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت، آمده است: «موسیقی جریان زندگی را نظم می‌دهد. موسیقی پاسخی به طلب هارمونی از جهانی لجام گسیخته و تنها است. موسیقی را می‌توان در جای‌جای شهر پیدا کرد. از جوانانی که با کمترین امید به برگشت مالی کار می‌کنند بگیر تا نواسازهای میهمانی‌های ممنوع زیر سقف‌های شهر و حتی دوره‌گردی که ساز آبا و اجدادیش را به دست گرفته و نوای سحرآمیز زندگی را در رگ شهر جاری می‌کند. از پسرکی که برای نان شب کنار خیابان ساز در دست دارد تا اساتید بزرگ فن که تعالی این هنر را جستجو می‌کنند همه و همه جامعه‌ای را تشکیل می‌دهند که موسیقی را ترویج می‌دهند. 

موسیقی روح جوامع بشری است و بدون آن از انسانیت کالبدی بی‌جان می‌ماند که می‌گندد و مردار می‌شود. این نمایشگاه حاصل دو نگاه ما به موسیقی است، در یک سو خانواده موسیقی ایران و اغلب کسانی که به صورت حرفه‌ای در این راه هستند به تصویر کشیده شده‌اند؛ کسانی که با همهٔ مشقت‌ها و مشکلات شانه خالی نکرده‌اند و ایستاده‌اند تا این هنر در ایران نمی‌رد. در سوی دیگر تصویری از انواع مختلف موسیقی و جریانش در شهر را دنبال کرده‌ایم از دوره‌گردی که با سازش در کوچه‌ها می‌گردد تا آن‌ها که در کنسرت‌هایشان هزاران نفر را به وجد می‌آورند. بی‌تردید این مجموعه آینهٔ تمام نمای همهٔ فعالان این عرصه نیست و بسته به شرایط و بضاعت سعی شده است که مجموعه‌ای کامل و در خور فراهم شود.»