دوره جدید کلاس «مدیریت رنگ در عکاسی دیجیتال» از سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۲ با تدریس دکتر محمود مصدقی‌ برگزار می‌شود. 

   هدف این دوره آموزشی که در قالب یکی از دوره‌های «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» برای ترم پاییز ۹۲ تشکیل می‌شود، پرداختن به یکی از کلیدی‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیم دنیای عکاسی دیجیتال یعنی مدیریت رنگ در شرایط متفاوت در زمان عکاسی یا چاپ است. ضرورت نیاز به مدیریت رنگ در عکاسی دیجیتال، مدیریت رنگ ICC، رنگ و تاریکخانهٔ دیجیتال، پیش فرض‌های مدیریت رنگ در Photoshop، Soft Proof یا نمایش پیش از چاپ رنگ‌ها بر روی مانیتور، مدیریت رنگ و چاپ عکس، نحوه تحویل فایل به لابراتوارهای دیجیتال، رنگ و عکاسی با فورمت RAW و همچنین سناریوی عملی مدیریت رنگ به صورت عکاسی با x. rite Colorchecker Passport از جملهٔ سرفصل‌هایی است که در این دوره مطرح خواهد شد. 

    مدرس این دوره محمود مصدقی‌ دانش‌آموختهٔ مقطع دکترا از دانشگاه ماساچوست آمریکا و کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه ایالتی کالیفرنیاست. وی هم‌اکنون مدیرعامل شرکت PRINTEX، عضو هیات موسس و عضو هیات مدیرهٔ انجمن چاپ دیجیتال ایران است و دارای بیش از ۲۰ سال تجربه در حوزه‌های مختلف این صنعت از جمله آماده‌سازی یا Desktop Publishing، لیتوگرافی، چاپ دیجیتال، عکاسی دیجیتال و… است. دکتر مصدقی‌ در چند سال اخیر سمینارهای آموزشی و اطلاع‌رسانی بسیاری در زمینهٔ مدیریت رنگ برای گرافیست‌ها، عکاسان، چاپخانه‌ها و دانشگاه‌های کشور برپا کرده است. 

   کلاس «مدیریت رنگ در عکاسی دیجیتال» یک روز در هفته و طی ۸ جلسه برگزار می‌شود و شهریهٔ ثبت‌نام در آن ۱۷۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه و یا در ساعات اداری با دفتر آموزشگاه از طریق شماره تلفن ۸۸۱۰۶۱۴۲ تماس بگیرند. 

   گفتنی‌ست «آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» در ترم پاییز ۹۲ علاوه بر دورهٔ «مدیریت رنگ در عکاسی دیجیتال» کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دیگری را نیز برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامهٔ کامل کلاس‌های حضوری آموزشگاه در ترم جاری به اینجا مراجعه کنند.