نشستی با عنوان «اندیشه: معاصر بودن و بازتاب هویت در هنر ایران» با حضور حمیدرضا کرمی توسط موسسه چارسو برگزار می‌شود. 

 طبق اعلام دست‌اندرکاران نشست، این برنامه عصر سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ۹۲ از ساعت ۱۸ در محل موسسهٔ چارسو تشکیل می‌شود. حمیدرضا کرمی دانش آموختۀ عکاسی در مقطع کار‌شناسی در دانشکدۀ هنر و معماری دانشگاه آزاد و فلسفۀ هنر در مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشگاه هنر تهران است. او طی ده سال گذشته، به طور خاص به پژوهش دربارۀ هنر مدرن و معاصر ایران و منطقه پرداخته است. وی همچنین در واحد پژوهش انتشارات فرهنگ معاصر، به عنوان دستیار در پروژۀ بازبینی، توسعه و تکمیل دایره المعارف هنر مشغول به تحقیق، ترجمه و نگارش بوده است. 

   او در کنار سابقۀ تدریس در شعبۀ دانشگاه تِیف (Tafe NSW) استرالیا در تهران و موسسات هنری و آموزشی دیگر همچون تدریس در کلاس «تجزیه و تحلیل و نقد عکاسی معاصر» در آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای، هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی است. وی به عنوان مترجم و منتقد با نشریات هنری همچون حرفه: هنرمند، دوربین عکاسی، عکسنامه، تندیس و هنر فردا همکاری کرده است. او همچنین به عنوان عکاس، طراح، نقاش و ویدیو آرتیست در کارنماهای انفرادی و گروهی در داخل و خارج از ایران شرکت داشته است.

 این نشست در قالب سلسله برنامه‌های «عصر هنر چارسو» تشکیل می‌شود و حضور در آن برای عموم عکاسان و علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. برای شرکت در این برنامه می‌توانید در زمان اعلام شده به موسسه چارسو به نشانی پل سیدخندان، ضلع شمال غربی، خیابان شقاقی، پلاک ۲۴ مراجعه کنید.