آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای دورهٔ جدید کلاس «عکاسی پرتره» را از سه‌شنبه یکم‌ بهمن‌ماه ۹۲ به صورت آموزش همزمان تئوری و عملی با تدریس عاطفه حقیقی برگزار می‌کند. 

    کلاس «عکاسی پرتره» یک روز در هفته (روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰) طی ۱۰ جلسه برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۳۰۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، مشورت یا ثبت‌نام به اینجا مراجعه و یا از طریق شماره تلفن ۸۸۱۰۶۱۴۳ با دفتر آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای تماس بگیرند. 

   شناخت ابزارهای اصلی در عکاسی پرتره، آشنایی با زیرشاخه‌های رایج عکاسی پرتره چون پرتره‌های یادگاری، پرتره شخصیت‌ها، عکاسی مد، لایف استایل، مدلینگ، بررسی پزهای مختلف، بحث و گفتگو در خصوص چگونگی بهره‌گیری از حرکات سوژه در مقابل دوربین، تکنیک‌های اصلی نورپردازی پرتره در داخل و خارج از استودیو، بررسی انواع بک‌گراندها و آکساسوارهای صحنه، معرفی ویژگی‌های پس‌زمینه‌های گوناگون و لوازم تزئینی صحنه و بررسی شکل استفاده بهینه از آنها از طریق نمایش تصاویر از مباحث مطرح در این دورهٔ آموزشی خواهد بود. 

    مدرس این کلاس عاطفه حقیقی دارای مدرک کار‌شناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر است که از سال ۸۰ تاکنون مدرس عکاسی پرتره، عکاسی رنگی و فنون نرم‌افزاری در دانشگاه هنر تهران بوده و ضمنا از تجربهٔ ۱۳ سال عکاسی تخصصی پرتره در استودیوی حرفه‌ای برخوردار است.