هشتمین نشست تخصصی میزانسن با عنوان «یک ملاقات ساده» عصر شنبه ۱۷ اسفند‌ماه ۹۲ در سرای دیدار واقع در مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

    طبق اعلام گروه میزانسن، این نشست با حضور سیامک شریفان، تصویرگر، نقاش مجسمه‌ساز و مدرس دانشگاه، پیرامون «هنرهای تجسمی، تاملی در ساخت و ساز، ترکیب‌بندی و نظریات عکاسانه و دید خلاقه در هنر» به صورت یک نشست تئوری تشکیل می‌شود. 

    گفتنی‌ست این نشست روز شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۲ از ساعت ۳۰: ۱۷ تا ۲۰ در محل مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری شهرداری تهران (رسانه سابق) به نشانی ‌میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، نرسیده به خیابان فلسطین، پلاک ۲۸ برگزار خواهد شد و حضور کلیه تصویرگران، نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان، هنردوستان و علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. 

     طبق اعلام دست‌اندرکاران این مراسم، سیامک شریفان، نقاش، تصویرگر و مجسمه‌ساز و مدرس دانشگاه، فارغ‌التحصیل رشتهٔ مجمسه‌سازی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. شریفان تاکنون در زمینهٔ معماری، طراحی و نقاشی، پژوهش‌ها و تالیف‌های گوناگونی انجام داده که حاصل آن برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی در تهران و خارج از کشور است. از نمونه طراحی‌های این هنرمند می‌توان به طراحی و ساخت موزهٔ مشاهیر علوم، ساخت چهار مجسمهٔ برنزی از مشاهیر علمی و ادبی ایران و ایجاد آکادمی طراحی کلوت اشاره کرد.