دورهٔ جدیدی با عنوان «کارگاه آزاد عکاسی ‫ (‬ایده‌پردازی ‫-‬ اجرا‫) ‬» از سه‌شنبه ۴ شهریورماه ۹۳ با تدریس سروش میلانی‌زاده در آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای برگزار می‌شود. 

   
      هنرجویان در این دوره با نحوهٔ انتخاب و پرداخت ایده و فرایندهای عملی اجرایی کردن ایده‌هایشان آشنا می‌شوند. گذراندن این دوره به ویژه برای کسانی که قصد دارند عکاسی را به عنوان هنر دنبال کنند بسیار توصیه می‌شود. 

   
     کلیهٔ متقاضیان محترم شرکت در این دوره می‌بایست قبل از ثبت‌نام یک CD حاوی رزومه، ایده‌های پیشنهادی خود برای اجرا و نمونه آثار گذشته خود را برای ارزیابی مدرس تا ۱۰ مردادماه ۹۳ به دفتر آموزشگاه ارائه دهند. اسامی واجدان شرایط برای شرکت در این کارگاه پس از بررسی CD متقاضیان توسط مدرس اعلام خواهد شد. 

   
     علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آزاد عکاسی ‫ (‬ایده‌پردازی ‫-‬ اجرا‫) ‬ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعهٔ سرفصل‌های دوره به این لینک مراجعه یا با شمارهٔ ۸۸۱۰۶۱۴۳ با دفتر آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران تماس بگیرند. 

 
     سروش میلانی‌زاده متولد ۱۳۵۷ در مشهد و دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی عکاسی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز است. برگزاری بیش از ۱۸ نمایشگاه گروهی نقاشی، عکاسی و ویدئوآرت، اجرای پرفورمنس «زن – رویا – کابوس»، عکاسی و نور‌پردازی تئا‌تر و سینما و تلویزیون، تدریس تخصصی عکاسی و نور‌پردازی و کارگردانی، مدیریت و مشاورهٔ هنری در پروژه‌های مختلف هنری در کارنامهٔ کاری او به چشم می‌خورد. نمایشگاه «خواهش حوا» به میزبانی گالری محسن در بهمن ۹۲ تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی او به شمار می‌رود. همچنین خردادماه امسال عکسی از او در سومین حراج هنری تهران به فروش رسید.