سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه ۹۳ نشستی با عنوان «بررسی بازنمایی و واقعیت در آثار توماس دماند» توسط هستی ظهیری در قزوین برگزار می‌شود. 

   این نشست در قالب برنامهٔ چهارمین ماه عکاسی قزوین توسط انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر قزوین) و با همکاری گروه هنری «واحه» برگزار می‌شود. 
 
   کلیهٔ علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۱۸سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه ۹۳ به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان می‌رعماد، مجتمع فرهنگی هنری ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن آمفی‌تئا‌تر مولانا مراجعه کنند. 
 
   هستی ظهیری متولد ۱۳۶۴ در تهران و دانش‌آموختهٔ کار‌شناسی رشتهٔ فیزیک از دانشگاه امام خمینی قزوین و در حال حاضر هم دانشجوی کار‌شناسی ارشد رشتهٔ عکاسی در دانشگاه تهران است. او عکاسی را از سال ۸۷ شروع کرده و برگزاری نمایشگاه انفرادی «شهرک غرب» و حضور در چندین نمایشگاه گروهی از جمله فعالیت‌های او در زمینهٔ عکاسی به شمار می‌رود. 

     پیش از این و در قالب برنامهٔ ماه هنر قزوین به ترتیب نشست‌هایی با عنوان «گفتارهایی پیرامون عکاسی معاصر» با حضور کاوه بغدادچی، «شهر در پروژه عکاسان معاصر ایران و جهان» با حضور مهدی وثوق‌نیا و «عکاسی صحنه آرایی شده» با حضور تورج خامنه‌زاده در قزوین برگزار شده است.