نمایشگاه هفتمین جشنوارهٔ بین‌المللی عکس Levallois از ۱۸ مهر تا ۲۴ آبان‌ماه ۹۳ در گالری Escale این شهر کوچک فرانسوی برپا شده است. 

  طبق اعلام برگزارکنندگان، خردادماه امسال هیات داوران از میان ۱۶۸ مجموعه عکس ارسالی برای شرکت در این جایزهٔ معتبر از ۳۱ کشور جهان نهایتا نام Esther Teichmann (متولد ۱۹۸۰ در آلمان) را به عنوان عکاس برنده معرفی کردند. 

   برگزاری نمایشگاه عکسی از مجموعهٔ برگزیده با عنوان Fractal Scars، Salt Water and Tears به همراه مبلغ ۱۰ هزار یورو وجه نقد به عنوان جایزه به این عکاس آلمانی تعلق گرفته است. به گفتهٔ هیات داوران این مجموعه عکس تلاشی برای کندوکاو در نحوهٔ ارتباط عکاسی با دیگر مدیوم‌های هنری است. 

   همچنین هیات داوران Stephanie Gudra (متولد ۱۹۸۱ در آلمان) و Sylvain-Jacques Couzinet (متولد ۱۹۸۳ در فرانسه) را به عنوان عکاسان شایستهٔ تقدیر معرفی کردند. آثار منتخب این دو عکاس هم در همین نمایشگاه عرضه شده است. 

    در جشنوارهٔ امسال همچنین نمایشگاه‌ مشترکی از آثارLarry Sultan و Mike Mandel هنرمندان آمریکایی که دربارهٔ ارتباط عکاسی و سایر هنرها آثار تاثیرگذاری دارند برپا شده است. همچنین Lucas Blalock (متولد ۱۹۷۸ در آمریکا) و Hana Miletic (متولد ۱۹۸۲ در کرواسی) دیگر عکاسان مدعو امسال برای برگزاری نمایشگاه هستند. 

   جایزهٔ بین‌المللی عکاسی Levallois از سال ۲۰۰۸ از سوی انجمن فرهنگی این شهر و با حمایت برخی نهادهای فرهنگی دیگر به عنوان قسمتی از جشنوارهٔ بزرگ عکاسی Levallois برگزار می‌شود. کشف استعدادهای نوظهور و خلاق به منظور پشتیبانی از تولید آثار عکاسی معاصر توسط عکاسان جوان سراسر جهان از اهداف این جایزه‌ است. 

   این مسابقه برای عکاسان زیر ۳۵ سال برگزار می‌شود و طبق فراخوان هر شرکت‌کننده مجاز بود تنها یک مجموعهٔ عکس با موضوع آزاد شامل حداقل ۱۵ فریم که دارای محوریت و انسجام موضوعی و فرمی باشد برای شرکت در مسابقه ارسال نماید. 

   در صورت برنده شدن مجموعهٔ ارائه شده، امکان تغییر در چیدمان و فریم‌های آن جهت برپایی نمایشگاه نهایی برای عکاس منتخب وجود داشت. وجود جلوه‌های هنرمندانه در آثار چه به لحاظ فرم اجرایی و چه محتوا برای هیات داوران از اولویت‌های انتخاب مجموعهٔ برگزیده اعلام شده بود .