آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» در ترم پاییز جاری دورهٔ جدید کلاس «عکاسی فاین آرت» را از یکشنبه ۸ آذرماه ۹۳ با تدریس دکتر مهدی مقیم‌نژاد برگزار می‌کند. 
 
  کلاس «عکاسی فاین آرت» یک روز در هفته و طی ۸ جلسه به صورت ترکیبی از مباحث تئوری و عملی برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۲۸۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا در ساعات اداری از طریق شمارهٔ ۸۸۱۰۶۱۴۳ با دفتر آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران تماس بگیرند. 
 
   مدرس این کلاس دکترمهدی مقیم‌نژاد، عکاس و پژوهشگر، دارای مدرک دکترای پژوهش هنر و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران با درجه استادیار است که صاحب تالیفات متعدد در حوزهٔ تئوری هنر و عکاسی است. وی همچنین عضو شورای سیاست‌گذاری و داور سیزدهمین دوسالانهٔ عکس ایران است و به تازگی کتاب «عکاسی و نظریه» با تالیف او منتشر شده است. او همچنین کارشناس مجری برنامهٔ تلویزیونی «کرانه»، ویژهٔ هنرهای تجسمی، هم هست. 
 
   هنرجویان متقاضی این کلاس‌ محدود به عکاسان نبوده و کلیه علاقمندان فعال در دیگر عرصه‌های هنری و ادبی نیز به شرط آشنایی و تجربیات اولیه عملی در عکاسی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.