آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» در ترم زمستان جاری دورهٔ آموزشی جدیدی با نام کارگاه عکاسی مستند هنری را از یکشنبه ۱۴ دی‌ماه ۹۳ با تدریس بهنام صدیقی برگزار می‌کند. 
 
  کارگاه عکاسی مستند هنری یک روز در هفته و طی ۱۰ جلسهٔ ۳ ساعته برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۳۳۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند برای اطلاع از سرفصل‌ها و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا در ساعات اداری از طریق شمارهٔ ۸۸۱۰۶۱۴۳ با دفتر آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران تماس بگیرند. 
 

  هنرجویان در این کارگاه ضمن آشنایی با تعاریف گوناگون عکاسی مستند، ایده‌های شخصیشان را در قالب یک پروژه عکاسی، با توجه به ضرورت آگاهی از مسائل جامعه‌شناختی، فرهنگی و هنری اجرایی کرده و مجموعه عکسی مستند با رویکردی هنری خلق خواهند کرد.
 

  بهنام صدیقی متولد ۱۳۵۸ در ساری و دانش‌آموختهٔ مقطع کار‌شناسی «عکاسی» از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۸۷ است. عکاسی منظرهٔ شهری و پرتره‌های محیطی مستند دو گونه‌ای هستند که بیشتر کارهای او را شامل می‌شوند. وی همچنین سابقهٔ ۵ سال عکاسی مطبوعاتی و همچنین تدریس عکاسی را نیز در کارنامه کاری خود دارد. نشر «ماه‌ریز» در سال ۸۸ مجموعه عکسی از او با نام «اکباتان، غرب تهران» را در قالب سری کتاب‌های «چشم» (شماره ۲۹) چاپ کرده است. آخرین نمایشگاه‌های انفرادی صدیقی با عناوین «تعطیلات» خرداد ۹۲ در گالری راه ابریشم تهران و «یادآوری» شهریور ۹۳ در گالری شوروم لندن برگزار شده است.