اختصاصی «سایت عکاسی»  بنیاد Gulf Photo Plus با همکاری پروژهٔ Everyday Middle East اقدام به برگزاری نمایشگاهی از مجموعه عکس‌های منتخب اعضای این پروژه در شهر دوبی کرده ‌است. 

 در بین عکس‌های این نمایشگاه، آثاری از نیوشا توکلیان، کیانا حائری و حنیف شعاعی، اعضای ایرانی پروژه Everyday Middle East، نیز به نمایش درآمده است. 
 
  پروژهٔ Everyday Middle East یک اکانت در اینستاگرام است که هر روز عکس‌های موبایلی ۲۵ عکاس خود را که در سراسر خاورمیانه و همچنین شمال آفریقا مشغول فعالیت هستند منتشر می‌کند. Everyday Middle East از مارس ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده و طی ۹ ماه فعالیت اکنون بیش از۵۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. 
 
  هدف ایجاد این پروژه انتشار تصاویری از زندگی روزمره در خاورمیانه است که قصد دارند با کمک این عکس‌ها و به دور از کلیشه‌های موجود در رسانه‌ها، چشم‌انداز واقعی‌تری را به دنیا از این منطقه نمایش دهند. نمایشگاه آثار منتخب این پروژه از ۲۲ دی‌ماه ۹۳ در گالری GPP دوبی افتتاح شده و تا ۷ اسفندماه سال جاری ادامه دارد. 



    گفتنی‌ست ۳۰ دی‌ماه ۹۳ لیندسای مکنزی (موسس Everyday Middle East از کانادا)، احمد موسا (عراق)، حنیف شعاعی (ایران) و سارا دیا (از کانادا و ساکن امارات) در نشستی به میزبانی دوبی این پروژه را برای حاضران معرفی کردند.