کارگاه دو روزه با عنوان «عکاسی هنری در قرن ۲۱» توسط امیرحسین کردونی، ۲۳ و ۲۴ بهمن در آموزشگاه تخصصی عکاسی «امین» اهواز برگزار خواهد شد.
 

هنر معاصر و ویژگی‌های آن، تفاوت‌ها و شباهتهای عکاسی فاین آرت و عکاسی هنری معاصر، رابطه هنر مفهومی و عکاسی خیابانی با عکاسی هنری معاصر، رابطه هنرهای جدید مانند پرفورمانس و اینستالیشن با عکاسی، عکاسی Deadpan، مستندنگاری نوین، عکاسی صحنه‌پردازی شده، عکاسی در فضای شخصی، دیجیتالی شدن و Appropriation بخشی از مباحثی هستند که در این کارگاه مطرح می‌شود.
 

آموزشگاه تخصصی عکاسی «امین» به مدیریت امین نظری اولین و تنها آموزشگاه تخصصی عکاسی در استان خوزستان است که از بهمن ۹۳ فعالیت خود را در شهر اهواز آغاز کرده است و این کارگاه اولین برنامه آموزشگاه عکاسی «امین» است.
 

برگزاری کلاس‌های متنوع عکاسی، برگزاری کارگاه، برپایی نمایشگاه و نشست‌های هنری از اهداف این آموزشگاه است. همچنین علاوه بر اهداف آموزشی، فضایی برای دور هم جمع شدن علاقه مندان به عکاسی است.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه و اطلاع از کلاس‌های عکاسی می‌توانند با شماره‌های ۰۶۱۳۳۳۳۹۰۵۷ و ۰۹۱۶۷۰۴۸۸۷۱تماس گرفته یا به نشانی اهواز، امانیه، میدان راه آهن، روبروی انبار توشه، پلاک ۱۳ مراجعه کنند.
 

سایت عکاسی ضمن تبریک افتتاح آموزشگاه امین به مدیریت و دست اندرکاران، آرزوی موفقیت و تداوم در فعالیت‌های تعریف شده را دارد.