فراخوان هفتمین جایزهٔ بین‌المللی عکس کوالالامپور مالزی با موضوع عکاسی پرتره منتشر شده است. ارسال اثر برای این فراخوان با در نظر گرفتن شرایط زیر امکان‌پذیر است: 

–  شرکت در این مسابقه برای تمام افرادی که در روز ۱۰ اردیبهشت ۹۴ بیش از ۱۶ سال سن داشته باشند مجاز است. 
– مسابقه در دو بخش «آزاد» و «زیبایی قابل مشاهده» برگزار می‌شود. 
– هر شرکت‌کننده مجاز است در هر یک از بخش‌ها حداکثر با ۱۰ تک عکس شرکت کند. این مسابقه مجموعه عکس نمی‌پذیرد. 
– تمامی عکس‌های ارسالی برای این مسابقه باید در طول سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی خلق شده باشند. 
– آخرین مهلت ارسال آثار برای این مسابقه تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۹۴ (به وقت مالزی) است. (تا ۱۳ اردیبهشت ۹۴ تمدید شد.)
– ارسال عکس برای این مسابقه باید از راه بخش ویژهٔ وبسایت این مسابقه صورت گیرد. 
– شرکت در این مسابقه مستلزم پرداخت هزینهٔ شرکت است. این هزینه برای فریم‌های یک تا پنج به میزان ۱۵ دلار برای هر فریم و برای کل فریم‌های ۶ تا ۱۰ در هر بخش ۱۱۵ دلار تعیین شده است. مثلا اگر کسی در بخش آزاد با شش عکس یا ده عکس شرکت کند باید نهایتا ۱۹۰ دلار بپردازد. فقط کسانی که آثارشان را پیش از ۹ اسفند ۹۳ ارسال کرده باشند می‌توانند از تخفیف در هزینهٔ شرکت استفاده کنند. 
– برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ شرایط و نحوهٔ پرداخت هزینهٔ شرکت در این مسابقه می‌توانید با مسئولین مسابقه مکاتبه کنید: 

info@klphotoawards.com

– در بخش «آزاد» عکس‌های ارسالی باید پرتره‌های مردمی باشند. سیاه و سفید یا رنگی بودن تفاوتی ندارد. ادیت ساختاری عکس و استفاده از تکنیک‌های HDR و فتومونتاژ در این بخش مجاز نیست. 
– در بخش «زیبایی قابل مشاهده» هم عکس‌های ارسالی باید پرتره‌هایی باشند که تعبیر و تفسیر عکاس از مفهوم زیبایی را نشان دهد. سیاه و سفید یا رنگی بودن تفاوتی ندارد و هرگونه ادیت و ویرایش بر روی عکس‌ها مجاز است. 
– هر عکاس می‌تواند در صورت تمایل در هر دو بخش شرکت کند. ولی در هر بخش باید حداکثر ۱۰ تک عکس ارسال کند. 
– بر روی هیچ‌کدام از عکس‌های ارسالی نباید لوگو، واترمارک یا هرگونه نشانهٔ نوشتاری و گرافیکی درج شده باشد. 
– برگزارکنندگان مسابقه حق دارند از عکس‌های راه‌یافته در نمایشگاه، بروشور، تبلیغات و وبسایت مربوط به مسابقه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به عکاسان استفاه کنند. همچنین در صورت فراهم شدن شرایط تور نمایشگاهی از آثار منتخب به مدت دو سال در مکان‌های مختلف برقرار خواهد شد. 
– اندازهٔ ضلع بزرگ هر فریم ارسالی باید ۱۵۰۰ پیکسل و عکس با فرمت JPG، کیفیت عالی و فضای رنگ sRGB ذخیره باشد و حدود ۵۰۰ کیلوبایت حجم داشته باشد. 
–  هر عکس را به این ترتیب نامگذاری کنید: «نام خانوادگی. حرف اول اسم کوچک عکاس. شماره فریم». مثلا سومین عکس عکاسی به نام حسین احمدی به این ترتیب نامگذاری شود: Ahmadi.H.03
– در صورت لزوم عکاسان آثار راه‌یافته به دور نهایی باید نسبت به ارسال فایل RAW به هیات برگزاری اقدام کنند. 
– هیات داوران اسامی نامزدهای اولیهٔ دریافت جایزه را اوایل خرداماه ۹۴ اعلام خواهد کرد و تمامی کاندیداها از راه ایمیل مطلع خواهند شد. 
– تمامی عکس‌های راه‌یافته به دور نهایی باید با اندازهٔ حداقل ۴۸۰۰ پیکسل برای هیات برگزاری مسابقه ارسال شوند. 
– مراسم اهدای جوایز و اعلام برگزیدگان نهایی اواخر مردادماه ۹۴ در کوالالامپور مالزی برپا خواهد شد. 
– در هر بخش یک عکاس به عنوان برندهٔ جایزهٔ نخست معرفی خواهد شد و تندیس مسابقه، ۴ هزار دلار وجه نقد و یک دوربین کوچک قابل اتصال به لباس (NARRATIVE CLIP CAMERA) دریافت خواهد کرد. همچنین در هر بخش ۴ عکاس به عنوان شایستهٔ تقویر معرفی خواهند شد و ۵۰۰ دلار وجه نقد به همراه یک دوربین کوچک قابل اتصال به لباس (NARRATIVE CLIP CAMERA) دریافت خواهند کرد. یک عکاس هم به عنوان برندهٔ جایزهٔ ویژهٔ هیات داوران و تندیس مسابقه، هزار دلار وجه نقد و یک دوربین کوچک قابل اتصال به لباس (NARRATIVE CLIP CAMERA) انتخاب خواهد شد. 
-هزینهٔ سفر به مالزی برای هر یک از سه دریافت‌کنندهٔ تندیس مسابقه توسط برگزارکننده پرداخت خواهند شد. 
– برگزیدگان شش دورهٔ گذشتهٔ این مسابقه را می‌توانید اینجا ببینید.