پنجمین دورهٔ جشن عکس دانشگاه هنر تهران از ۱۹ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۹۴ با برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد. 



 به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر، هادی ابراهیمی بسطامی – دبیر این جشن عکس – اعلام کرد: «در این دوره بر خلاف دورهٔ قبل، بخش مسابقهٔ جشن عکس در سطح دانشگاه هنر و با شرکت دانشجویان عکاسی این دانشگاه برگزار می‌شود. به همین منظور اولین نمایشگاه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه هنر در طول هفتهٔ جشن عکس در گالری پردیس باغ ملی این دانشگاه برگزار خواهد شد.» 



 همچنین وی تاکید کرد: «در این نمایشگاه با رویکردی منحصر به فرد، هیچ‌گونه ممیزی و یا محدودیتی بر روی آثار ارسالی انجام نگرفته است و تمام دانشجویان عکاسی از ترم اول دورهٔ کارشناسی تا ترم آخر دورهٔ کارشناسی ارشد در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. قضاوت و داوری آثار بر عهدهٔ مخاطبان و اساتیدی است که از نمایشگاه بازدید می‌کنند و در روز اختتامیه، با انتخاب اساتید به یک نفر در بخش مجموعه و دو نفر در بخش تک عکس و با انتخاب مخاطبان نیز به دو نفر در بخش مجموعه و تک عکس جوایزی اهدا خواهد شد.» 



  طبق اعلام دست‌اندرکاران، در طول برگزاری این جشن عکس برنامه‌هایی نظیر نمایش آثار ویدیو آرت، نمایشگاه تخصصی تجهیزات عکاسی، کارگاه های آموزشی و نشست‌های تخصصی از جمبه با حضور مهران مهاجر، مهرداد افسری، کتایون کرمی، مجید کورنگ بهشتی، مهدی مقیم‌نژاد و رامیار منوچهرزاده برگزار می‌شود. جدول زمانبندی این برنامه‌ها به زودی اعلام خواهد شد.