شماری از کتاب‌های عکس عکاسان ایرانی، که به تازگی به چاپ رسیده‌اند، در جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

  از میان این کتاب‌ها می‌توان به کتاب عکس «علی فریدونی» اشاره کرد که با موضوع عکس‌هایی از دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق توسط انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد. 

  این کتاب از مجموعه کتاب‌های «عکاسان جنگ» و در دو قطع جیبی و خشتی شامل ۲۴۸ صفحه با ۱۵۶ عکس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

  علی فریدونی از جمله عکاسانی است که در عملیات‌ متعددی در دوران دفاع مقدس حضور داشته و دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

  «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» از ۵ خرداد ۹۴ جشنوارهٔ فروش اینترنتی کتاب‌های تخصصی عکاسی را با تخفیف ویژه برپا کرده است. این جشنواره که قرار بود تا ۱۵ خرداد ادامه داشته باشد به دلیل استقبال خوب مخاطبان تا ۱۹ خردادماه جاری تمدید شده است.

  هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب، ماهنامه، فصلنامه و فیلم‌های تخصصی عکاسی با ۱۰ تا بیش از ۴۰ درصد تخفیف قیمت به مدت ۱۰ روز در این فروشگاه برای سراسر کشور عرضه می‌شوند.

 امکان خرید حضوری و استفاده از تخفیف‌های درنظر گرفته شده در محل آموزشگاه «عکاسی حرفه‌ای» میسر است و علاقه‌مندان می‌توانند در طول ایام جشنواره – شنبه تا پنجشنبه – از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به آموزشگاه مراجعه کنند.

  تمامی علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده به این لینک و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال بسته‌ها به این لینک مراجعه کنند.