فیلم «نوسفراتو» به کارگردانی فردریش ویلهلم مورنائو محصول سال۱۹۲۲ روز یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴ از ساعت ۱۷ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.
 
  بنا به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ فیلم «نوسفراتو؛ سمفونی وحشت» به کارگردانی فردریش ویلهلم مورنائو محصول سال ۱۹۲۲ (آلمان) به مدت ۸۱ دقیقه به نمایش درمی‌آید.  
 
  به اعتقاد دست‌اندرکاران موزه، فیلم «نوسفراتو» فردریش ویلهلم مورنائو بی‌شک بهترین فیلم ترسناک دوره صامت سینماست. با تصاویر و فیلمبرداری سیاه و سفید مسحورکننده و البته حضور جاودانه "ماکس شرک" به نقش دراکولا که با همین تک نقش جاودانه شد. مردی که ازنور خورشید می‌هراسد و خود را در دخمه‌های قصری دور پنهان کرده و روزها در تابوت خود می‌خوابد. او گوش‌هایی تیز همچون شغال دارد و موش‌ها را همراه خود به شهر می‌آورد. همچون خفاش از مکیدن خون آدمیان لذت می‌برد و با گرگ‌ها و ماه سری نهان دارد.

 یادآوری می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در فصل تابستان، ساعت ۱۷ روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس بگیرند.