کنسرت گروه موسیقی "حجاز" به سرپرستی علی قربان حکیم و خوانندگی رسول رهو ۲۵ مرداد ۹۴ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این برنامه آوازها و تصنیف‌هایی همچون "بهار"، "روسربنه به بالین" از ساخته‌های علی قربان حکیم و تصنیف "طالع اگر مدد کند " از زنده‌یاد پرویز مشکاتیان در دستگاه نوا و شور برای علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی روایت می‌شود.
 
  علی قربان حکیم سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی "حجاز " مقدمات موسیقی را با ساز سنتور نزد پریسا ارشادی فراگرفت. وی فراگیری ردیف موسیقی ایرانی به روایت  میرزاعبدالله  را نیز در مکتب خانه میرزاعبدالله نزد حجت حسنی با موفقیت طی نمود. قربان حکیم در سال ۱۳۹۴ و بعد گذراندن دوره‌های تحلیل ردیف نزد زنده‌یاد محمدرضا لطفی گروه موسیقی "حجاز" را راه‌اندازی کرد.
 
  رسول رهو – خواننده و کارشناس ارشد ادبیات فارسی – نیز دوره‌های مکتب تبریز را نزد استاد بیگجه‌خانی و فرنام و همچنین  ظرایف آوازی مکتب اصفهان را نزد دکتر حسین عمومی فراگرفت. از این خواننده موسیقی ایرانی تاکنون یک آلبوم به نام "نگارینه"  منتشر شده است.

 گفتنی‌ست این برنامه ۲۵ مرداد جاری از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.